A zsűrizésben minden utas és rajongó résztvehet és segíthet kiválasztani a győzteseket. A tét nagy, hiszen a nyertesekről profi fotósok készítenek portfóliót, és szerepelni fognak a Wizz Air európai reklámanyagain.
A jelentkezők márciusban egy előválogatáson vettek részt, ahol a szakemberek munkáját Herczeg Zoltán divattervező segítette. Mostantól az internetezők kezében a döntés, hiszen ők szavazhatnak a 14 nyertes személyére (2-2 fő Magyarországról, Lengyelországból, Romániából, Bulgáriából, Szerbiából, Ukrajnából és a Cseh Köztársaságból).
A Facebook.com/wizzaircom –ra látogatók megnézhetik az összes jelölt adatlapját, nem, ország vagy helyezés alapján válogatva. Naponta 7 szavazatot lehet leadni (országonként egyet), ezért érdemes többször is visszatérni az oldalra. A szavazás április végéig tart, és természetesen a legtöbb szavazatot begyűjtő utaskísérők nyernek.