Augusztus 21-én úgy döntött az Európai Bizottság, hogy nem akadályozza meg a felvásárlást, mivel megítélésük szerint a jelenleg négyszereplős piac háromszereplősre szűkülése nem korlátozza jelentősen a piaci versenyt. A Reuters értesülései szerint az Európai Unió jelenleg második legnagyobb GDS-e, a Galileo a negyedik legjelentősebb európai szolgáltató, a Worldspan felvásárlása után is a második helyezett marad, az Amadeus mögött. A Bizottság meglátása szerint „az erős piaci versenyhelyzetben nem valószínű, hogy az egybeolvadt társaság képes lesz árat emelni. Az utazási irodák pedig könnyedén átválthatnak másik szolgáltatóra.” A tavaly decemberben nyilvánosságra került felvásárlás során a Worldspan értékét 1,4 milliárd dollárban jelölte meg a Travelport.
A Travelport tegnapi közleményében kiemelte, hogy a felvásárlás révén a világ egyik legjelentősebb utazásimárka-hálózata jön létre. A nyilatkozat szerint a Galileo elsősorban a Worldspan online disztribúciós platformjának átvételéből profitálhat, míg a Worldspan a Galileo széles beszállítói hátterének és bőséges tartalmának veheti hasznát a jövőben. A Worldspan és a Galileo együtt 750 turisztikai szolgáltatóval és 63000 utazási irodával áll kapcsolatban globálisan, 2006-ban a két GDS együtt 379 millió repülőjegy-foglalást kezelt a világ 145 országában.
A Travelport tegnapi közleményében kiemelte, hogy a felvásárlás révén a világ egyik legjelentősebb utazásimárka-hálózata jön létre. A nyilatkozat szerint a Galileo elsősorban a Worldspan online disztribúciós platformjának átvételéből profitálhat, míg a Worldspan a Galileo széles beszállítói hátterének és bőséges tartalmának veheti hasznát a jövőben. A Worldspan és a Galileo együtt 750 turisztikai szolgáltatóval és 63000 utazási irodával áll kapcsolatban globálisan, 2006-ban a két GDS együtt 379 millió repülőjegy-foglalást kezelt a világ 145 országában.