A januárban még heti 3 alkalommal közlekedik, majd február egytől már naponta repüli az útvonalat. A business class ülései olyan módon kerültek elrendezésre, hogy az amúgy ággyá alakítható alkalmatosságokból minden utas folyosóra léphet.
A 112 férőhelyes turista osztályon pedig fix háttámlájú ülésekben repülhetik végig a több mint tízórás útat. Félreértés ne essék, nem valami Ryanair féle ízetlen marketingfogásról van szó! Az üléspárna a fix háttámlához képest mozdul el és biztosít kényelmesebb üléspozíciót, anélkül, hogy a mögöttünk ülőre egy váratlan hátradöntéskor mondjuk rátolnánk a két itallal, egy meleg étellel és pár elhasznált törlőkendővel teli tálcáját.
Az ablaknál ülők a Boeing 767-esénél 30 százalékkal nagyobb ablakon bámulhatják a tájat alant. Ugyanekkora arányban növelték meg az ülések feletti tárolók befogadóképességét a Boeing 777-eshez képest.
Akik pedig az emésztés végfázisa utáni tisztálkodásra vágynak, megtehetik a mindkét osztály mellékhelyiségeiben felszerelt bidék segítségével.
Forrás: Travel Weekly