Bréking: vége a pávatáncnak a fedélzeten

Mostantól betiltják Amerikában az érzelmileg támogató állatok utaztatását. Nyilván azért, mert nincs, akit támogassanak, hiszen gyakorlatilag üresek a járatok.

Vége a pávák, malacok, papagájok fedélzetre cipelésének: az Egyesült Államok teljesen betiltja, hogy a repülőgépek utasai érzelmileg támogató állatokat vihessenek a fedélzetre, írja a BBC nyomán a 444.hu portál.

Két évvel ezelőtt keringtek a médiában olyan történetek, amikor amerikai légitársaságok nem engedték meg utasaiknak, hogy az őket érzelmileg támogató, terápiás állatokat, például pávát vagy disznót vigyenek a fedélzetre. Korábban semmilyen szabályozás nem vonatkozott erre, ezért került sor több összetűzésre is légitársaságok és az állataikhoz ragaszkodó utasok között. A nagy nyilvánosságot kapott pávás eset után azonban a nagyobb amerikai légitársaságok próbáltak szigorítani az eljáráson azzal, hogy kikötötték, csak az viheti fel fura állatát a fedélzetre, akinek orvosi papírja van arról, hogy terápiás jelleggel feltétlen szüksége van rá.

Az amerikai Közlekedési Minisztérium szerdai szabálymódosítása szerint mostantól csak kutyákat lehet felvinni a fedélzetre abban az esetben, ha az valamilyen szolgálatot lát el fogyatékossággal élőszemély számára, például vakvezetőkutya. Minden más állat mehet a raktérbe. A Minisztérium azért döntött így, mert szerintük a szokatlan állatok fedélzetre cipelése megrengette a bizalmat a tényleges szolgálatokat ellátó állatok felé, és szabálymódosítással védenék az utazóközönséget és a személyzetet is.

A teljes cikk elolvasható: ITT

Forrás: BBC / 444.hu


Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek

Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek 

Az elektronikus kártya ugyanannyiba kerül majd, mint a korábbi jegy.
Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat

Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat 

Az elkerülő út 3,6 kilométer hosszú, és mostantól az Ágfalvi utat köti össze az M85-ös gyorsforgalmi úttal, közel az osztrák-magyar határhoz.
Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél

Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél 

A Neste-től rendel fenntartható üzemanyagot a légitársaság.
Meghosszabbították a Liszt Ferenc Repülőtér minősítését

Meghosszabbították a Liszt Ferenc Repülőtér minősítését 

A budapesti repülőtér a világ repülőterei között is egyedülálló ezen a téren.
Forgalomkorlátozások a Budavári Palotanegyednél és a Várkert Bazárnál

Forgalomkorlátozások a Budavári Palotanegyednél és a Várkert Bazárnál 

Delegáció miatt ideiglenes korlátozások és lezárások.
Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre

Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre 

Az algériai légitársaság október 20-tól naponta repül majd az előzetes tervek szerint Algír és Budapest között.
Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből

Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből 

Több mint tízezer londoni taxis nyújtott be keresetet az Uber ellen, azzal vádolva a céget, hogy szándékosan félrevezette a hatóságokat az engedélyek megszerzése érdekében.
A legaktívabb sofőr egy év alatt 747-szer használta az autómegosztót

A legaktívabb sofőr egy év alatt 747-szer használta az autómegosztót 

Már 23 millió megtett kilométer felett jár a most 5 éves wigo.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.