A rendezvényt kísérő sajtótájékoztatón Knud Jörgen, a Német Turisztikai Központ (DZT) regionális igazgatója elmondta: a tavaly megrendezett foci vb eredményeképpen a 2006-os év kiugróan jól sikerült, mind a vendégérkezések, mind a vendégéjszakák tekintetében 10%-os növekedést regisztráltak. Ezt a lendületet szeretnék az elkövetkező évekre átörökíteni. A régiós igazgató elégedettségének adott hangot, ugyanis idén januárban 2006 első hónapjához képest 5,8%-os növekedést ért el a külföldi érkezések száma, Magyarországról 12%-os növekedést mértek. Az elkövetkező időszak fő célkitűzései között a turisztikai szolgáltatások palettájának az európai átlagot meghaladó bővítése, a közlekedési ágazat szereplőinek még szorosabb együttműködése is szerepel, emellett Németország célja megőrizni vezető pozícióját az üzleti utazások terén. Mivel a felmérések szerint egyre nő az 55 év feletti utazók száma, az egészségturisztikai kínálatot illetően elsősorban rájuk fókuszálnak, a fiatalokat pedig olyan témákkal kívánják elérni mint az „Autóval Németországban” akció. 2015-re a jelenlegi 52 millió külföldiek által eltöltött vendégéjszakát 61 millióra kívánják növelni. Ennek érdekében idén „Németország, a művészet és kultúra országa”, 2008-ban pedig a „Kastélyok, parkok, kertek” mottóval csábítják az utazókat. A központ az Európai Utazási Biztosítóval (ERV) együttműködve az elkövetkező három évben egy felmérést végez ötezer bel-és külföldi utazó körében a marketingakciók hatékonyságának és az aktuális trendek megismerésének érdekében, amelyről az első adatokat ősszel teszik majd közzé.
Budapest-Prága Roadshow
Április 18-án a margitszigeti Danubius Thermal Hotelben a DZT roadshow-jának budapesti állomásán több mint 30 németországi kiállító mutatta be idei újdonságait a hazai utazási irodáknak és a sajtó képviselőinek.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül
Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.