„A guruló sörcsap a KLM és a Heineken különleges együttműködésének köszönhetően jött létre, amelynek központjában a fogyasztóink állnak. Fantasztikus látni, ahogy a két vezető holland márka egyesítette erőforrásait, hogy létrehozzon valami egyedit.
Mi vagyunk az első légitársaság, amely felvitte a csapolt sör élményét tízezer méter magasba. – nyilatkozta Miriam Kartman, a KLM fedélzeti szolgáltatások ügyvezető alelnöke. A guruló sörcsap nedűjét hidegen, erősen szigetelt hordóban szállítják a repülőgéphez, hogy az megfelelő hőmérsékletű maradjon.
A kabinszemélyzet kiválasztott csoportja speciális tréningben részesült, miként kell a levegőben tökéletesen sört csapolni. A KLM folyamatosan fejleszti termékeit, hogy az utasok még nagyobb kényelemben részesülhessenek. A fedélzeti csapolt sör bevezetése is kiváló példa erre. A légitársaságnak és a Heinekennek évekbe tellett, hogy létrehozzák a guruló sörcsapot és az innovatív hordót.
A „BrewLock” elnevezésű hordót légnyomás működteti szén-dioxid helyett, ugyanis a fedélzeti kabinnyomás eltér a földön tapasztalhatótól. A légnyomás a „BrewLock”-ot megfelelő nyomás alá helyezi, ezzel kompenzálva a fedélzet alacsony nyomásszintjét.
Lennart Boorsma, a Heineken globális innovációért felelős marketing menedzsere így kommentálta az újdonságot: „A Heineken termékfejlesztéseinek célja a sör magas minőségének biztosítása, akárhol is fogyasztják azt. Az új sör elosztó lehetővé teszi, hogy a fogyasztók a kiváló csapolt sör hamisítatlan ízét élvezhessék az utazásuk alatt.”
A Heinekennel való együttműködés a KLM termék víziójának része, melynek Hollandia áll a középpontjában. A World Business Class menüjét a holland Michelin csillagos séf, Jacob Jan Boerma állította össze, míg az étkészletet Marcel Wanders tervezte. A KLM kabinszemélyzetének ruházatát Mart Visser álmodta meg, a kabin belső kialakítása pedig Hella Jongerius munkája.
Forrás: Vendég&Hotel Online