A Lufthansa az új, ergonomikusabb ülésektől azt várja, hogy javul az utasok kényelme, utazási élménye. Az ülések háttámlája 20 fokos dőlésszöggel növeli az utasok komfortérzetét, szemben a jelenleg alkalmazott 12 fokos dőlésszögű háttámlával szerelt Recaro ülésekkel. Az üzleti osztályon az ülések 26 fokos szögre hátradönthetőek lesznek.
A Geven ülésein az utasok rendelkezésére álló személyes teret azzal növelik, hogy az újságtartót a lábtérből a háttámla felső részére, a lehajtható asztalka fölé helyezték át, és a zsebbe nem függőlegesen, hanem vízszintesen pakolják az újságokat és a fedélzeti biztonsági útmutatót. Az üléssorokban a saját eszközök töltésére szolgáló USB aljzatokat is elhelyeztek (a közlemény nem részletezi, hogy soronként hány USB port áll az utasok rendelkezésére), valamint a lehajtható asztalon tablet tartó is szolgálja az utasok kényelmét. Az álló formátumú fedélzeti biztonsági útmutató elég bután néz ki a fekvő elrendezésű újságtartóban.
A Lufthansa-csoport az újfajta kabinberendezést a teljes keskenytörzsű, közép- és rövidtávú útvonalakat teljesítő repülőgépflottáján bevezeti, a Lufthansa mellett a Swiss, Austrian leányvállalatok gépein is ezzel az egységes kabinberendezéssel találkozhatnak majd az utasok. Az ülések mellett a kabinberendezés egyéb részeit és a repülőgépek konyháit is egységesíti a Lufthansa-csoport a három hálózatos légitársaság mostantól a flottába érkező A320-as családba tartozó gépein. Mindez a csoporthoz tartozó hálózatos légitársaságok között a flotta a piaci igényeknek megfelelő, rugalmasabb, rövidebb idő alatti átcsoportosítását teszi lehetővé.
Forrás: AIRportal.hu