2018-ban már Európa-szerte 17 ország több mint 100 városába lehetett közvetlenül utazni zöld távolsági busszal Budapestről. Magyarországról elérhető új úti célként került a hálózatba például Szófia, Dél-Csehország városai, például Český Krumlov, illetve Németország északnyugati része. Jelentősen sűrűsödött a járatszám Bécs irányába, a nyári főszezonban egyes napokon 28 busz indult az osztrák fővárosba, a nemzetközi buszpályaudvar és a reptér mellett ősztől már a Bécs mellett található parndorfi outletbe is szállított utasokat Magyarországról a FlixBus. (A turizmusonline.hu szerkesztője 2018 decemberében háromnegyed órát várakozott a buszmegállóban, hogy elindulhasson Bécsbe, mire SMS-t kapott arról, hogy a 16 órás busz kimarad, helyette a 17 órás szolgáltatásait veheti igénybe.)
Horvátország irányába is bővített a cég, Zágrábba akár napi 6 járat közül választhattak az utasok, de a nyár során a tengerpartra is naponta indult közvetlen összeköttetés. Győrben és Szegeden az országos átlagnál nagyobb volt a növekedés, a kisalföldi megyeszékhelyen több mint háromszorosára, Szegeden pedig közel négyszeresére nőtt az utasforgalom az elmúlt évben. 2018-ban mindkét városból közel 30 európai célállomás volt elérhető átszállás nélkül.
A FlixBus 29 országban van jelen, Európában és az USA-ban a tavalyi 40 százalékos növekedést követően 350.000 napi összeköttetést biztosít.
„Az elmúlt évben a tengerentúlra vittük szolgáltatásunkat, elindítottuk az első FlixTrain vonatot Németországban és elsőként a világon menetrend szerinti szolgáltatásba kezdtünk elektromos buszokkal távolsági útvonalon Franciaországban és Németországban. Országos hálózatot alakítottunk ki Lengyelországban és Svédországban, illetve belföldi összeköttetéseket kezdtünk kínálni Belgiumban és Svájcban. Emellett számos innovatív megoldást vezettünk be a buszokon és vonatokon. Várjuk, hogy 2019-ben egyre növekvő csapatunk segítségével hasonló gyorsasággal terjeszkedjünk tovább.” – mondta el André Schwämmlein, a FlixMobility alapítója és ügyvezető igazgatója.
2018-ban a FlixMobility együttműködésbe kezdett az Apple Pay-jel, a Google Pay-jel, a Google Asszisztenssel, illetve fedélzeti szolgálatatásként virtuális valóság megoldást kezdett tesztelni Las Vegasba tartó buszain. Emellett számos házon belüli fejlesztés is megvalósult, mint például az ülőhelyfoglalás és a „Hol a buszom?” funkció, ami lehetővé teszi a buszok valós idejű követését.