A menetidő az 50 kilométeres útvonalon mindössze 10 perc lesz, melyet egyelőre Embraer-190 típusú gépekkel kívánnak napi rendszerességgel repülni, a járatsűrűség azonban még nincs meghatározva. A tervezők abból indultak ki, hogy a szlovák főváros ugyan közel van Bécshez, de biztosan van Szlovákia északi részén egy olyan közönség, mely a szívesebben jönne repülővel Pozsonyból Bécsbe, ahonnan számos kitűnő csatlakozás van Európán belül és a tengerentúlra is.
A Lauda szorosan együttműködik az Air Berlinnel, akik a fapados és a reguláris légi szállítók közötti keskeny mezsgyén lavíroznak úgy az áraikkal, mint a szolgáltatásaikkal. Együttműködésük 2011-ben kezdődött, de rá egy évre az Air Berlin belépett a Oneworld szövetségbe. 50 euró alatt nincs tarifájuk, de több engedményt tesznek többek között az utaskiszolgálás és a poggyászsúly vonatkozásban is, mint a hagyományos diszkont légiársaságok. A Lauda azt tervezi, hogy Pozsonyból a közeljövőben nyaraló- és üzleti, illetve politikusjáratokat is indít Mallorcára és Brüsszelbe is. Számítanak arra, hogy 2016-ban Szlovákia adja az EU soros bizottsági elnökét, így komolyabb politikus utazási réteg mozdulhat meg a szlovák fővárosból. Az is vonzerőt képezhet, hogy a mindössze 10 perces repülést előreláthatólag 35 euróért tervezik értékesíteni, mely jó alkalmat jelent majd akár a sétarepülőknek is mindkét városból egy rövid kirándulásra. A fedélzeti kiszolgálást a „nagyok” szintjére szeretnék emelni, mert a fedélzeti catering ellátmányba vajas borjúsültet terveznek krumplipürével. Hogy ezt mikor fogják felszolgálni, az rejtély, mert az összesen 10 perces repülésből vízszintesen – amikor felszolgálni lehet – mindössze 2-3 percet repül a gép, így valószínűleg hideg lunch-boxokat adnak. A fő szezonban, mikor komolyabb turistacsoportokat szállítanak a járatokon, akkor Airbus-320-ast állítanának be.