A repülőtér egy éve átadott vadonatúj utasforgalmi csarnoka, a SkyCourt legnagyobb bérlője, a hamburgi Heinemann testvérek által alapított és máig családi vállalkozásként működő Duty Free üzlet indulása óta minden szezonban igyekezett meglepni az utazóközönséget. A bolt belső tere időről időre megújul és valamilyen éppen aktuális motívumot jelenít meg. Ezúttal a városi élet, a városi kultúra, közlekedés és modern üzleti élet bemutatása volt a cél, ennek megfelelően az eladóteret elárasztották az urbánus életet szimbolizáló ízléses dekorációs elemek.
A kampány természetesen nem öncélú, hiszen egy-egy reptéri vásárláshoz kötött részvétellel bárki bekerülhetett a nagy virtuális kalapba, azok közé, akik a legvégén értékes nyereményekkel lehetnek gazdagabbak.
Nagy meglepetésként érte Pipis Enikőt, mikor kiderült: ő lett a repülőtéri Heinemann Duty Free üzlet téli promóciójának egyik nyertese. A Szegeden lakó lány párjával együtt nem akármilyen nyereményt vehetett át: a téli „Urban Life” kampány két főszereplőjét, az amerikai gyártmányú, különleges Electra bicikliket, egészen pontosan egy férfi- és egy női vázas kerékpárt. Az igencsak értékes kétkerekűek a kampány kezdete óta díszítették a reptéri bolt központi részét, utasok tízezrei méregették irigykedve a „csodabringákat”. A két drótszamár annyira népszerű volt, hogy többen megpróbáltak licitálni a kiállított nyeremény-biciklire.
A promóciós időszak másik nagy nyereménye egy két személyre szóló repülőjegy Párizsba, az Air France járatán. A repülőutat is egy magyar utas, Kerekes Péter nyerte, aki egy nemzetközi távközlési cég termékmenedzsereként gyakran megfordul a repülőtéren. A nyeremény átvételére is gurulós bőrönddel érkezett, a koradélutáni müncheni járattal utazott is tovább.