Ezzel a Malévre kiállított e-jegyek aránya is jelentősen nő, hiszen a társaság jegyeinek több mint 60 százalékát a BSP rendszer szerint működő utazási irodák értékesítették 2007-ben. Az IATA a légitársaságok számára nem írt ki kötelező határidőt az e-jegyek alkalmazására vonatkozóan, ennek ellenére a Malév már minden útvonalán biztosítja ezt a szolgáltatást. A legutolsó a spliti útvonal volt, amelyen bevezették. A Malév saját jegyértékesítésében is jelentős az elektronikus jegyek aránya, tavaly 62 százalék volt.
A Malév a világon 64 légitársasággal épített ki IET (Interline e-Ticket) kapcsolatot, amely lehetővé teszi, hogy a légitársaságok kölcsönösen el tudják fogadni egymás járatain a partner által kiállított e-Ticket-eket is. Ehhez rendszer-összehangolások és tesztelések szükségesek. Ebben a munkában a Malév az IATA statisztikája alapján a világ légitársaságainak élbolyában, a legjobb 50 között szerepel. A következő időszak a Malévnál az Interline e-Ticket kapcsolatok tovább bővítésének és fejlesztésének jegyében zajlik majd. A Lufthansával jelenleg tesztelés alatt áll az IET összeköttetés, és heteken belül élessé válik. Az Air France-szal várhatóan szintén júniusban lesz meg az IET kapcsolat.
Az e-Ticket bevezetésének előnyeit (biztonság, kényelem) nem csak az utasok élvezik, hanem a légitársaság is. Egyrészt egyszerűsödnek a munkafolyamatok azáltal, hogy a nem kell a papírjegy-számokat kézzel rögzíteni. Másrészt kevesebb lesz a tárolási költség, hiszen eddig a jegyeket bedobozolva 8 éven keresztül meg kellett őriznie a társaságnak, ami évi 400 folyóméter dobozt jelent. A legfőbb előny azonban, hogy gyorsabbá és hatékonyabbá válik a nemzetközi elszámolás, javul a cash-flow, az e-jegyek 100 százalékos bevezetésével pedig a bevételi számok hamarabb elkészülnek és a társaság azonnal képes lesz reagálni a piaci változásokra, trendekre.