Közölték, a járvány miatti jegyáraik visszaigényléseinek már 90 százalékát kifizette utasainak. Mint közleményükben írják, március óta több mint 1,4 millió jegyár visszatérítési igényt teljesített utasai felé 1,4 milliárd dollárt (420 milliárd forintot) meghaladó összegben, mely az összes igény 90 százaléka.
Ez a szám magában foglal minden június végéig a világ minden tájáról beérkezett kérelmet, kivéve néhány olyan esetet, amelyeknél további felülvizsgálat szükséges.
Kifejtették, a légitársaság továbbra is együttműködik iparági partnereivel annak érdekében, hogy azon utazók számára is megkönnyítse a visszatérítést, akik utazási irodán keresztül foglalták jegyüket valamely Emirates járatra, beleértve a közvetlen visszatérítések feldolgozásának lehetővé tételét a globális foglalási rendszereken (GDS) keresztül.
„Megértjük, hogy ügyfeleink nézőpontjából már egyetlen függőben lévő visszatérítési kérelem is túl sok. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél hamarabb feldolgozzuk hatalmas és példátlan mennyiségű igényt. Az esetek többsége egyszerű, ezeket gyorsan fel tudjuk dolgozni. Ám előfordulnak olyan kérelmek is, melyeknél kicsivel több időbe telik, mire ügyfélszolgálatunk megvizsgálja és teljesíti az igényt”, mondta Sir Tim Clark, az Emirates Airline elnöke.
Forrás: Flow pr