A Budapest Airport, a régió legjobb repülőtere megszerezte a rangos Investors in People minősítést a brit hátterű szervezettől. A minősítést azok a vállalkozások kaphatják meg, amelyek elsajátítják és sikeresen kialakítják Investors in People normáit a működésük során. Ennek a szabványnak a lényege, hogy nemcsak hatékonyan összehangolja az üzleti terveket, a szakmai feladatokat, hanem ebbe a folyamatba aktívan bevonja a vállalat dolgozóit, elnyeri az ő támogatásukat is a közös célok elérése érdekében. A Budapest Airportnál az elmúlt 10 évben sikeresen zajlott le az a belső szervezeti reform, ami egy modern, rugalmas és dinamikus nagyvállalattá alakította a korábbi mamutcéget.
A minősítés rangját tovább emeli, hogy az értékeléshez döntően a dolgozók véleményét vették alapul, nem pedig kizárólag a vállalat vezetőiét, akiket természetesen szintén meghallgattak. Az Investors in People minősítés legfőbb üzenete, hogy az ilyen cégeknél megbecsülik a dolgozókat, támogatják és fejlesztik a fiatal tehetségeket, megosztják és hozzáférhetővé teszik a vállalat célkitűzéseit a dolgozókkal, nyitottak és támogatják a munkatársak újításait, kétirányú és aktív a kommunikáció a dolgozók és a vezetők között.
Az Investors in People standard szerinti működésért három évre jár a rangos nemzetközi minősítés, ami a legnagyobb cégek számára is komoly dicsőséget jelent. Nagy-Britanniában számos repülőtéri szervezet (pl. Birmingham Airport, Bristol Airport, Edinburgh Airport, Gatwick Airport, Leeds Bradford Airport, Manchester Airport Group, Newcastle Airport, Southampton Airport, Stansted Airport) megkapta már ezt a minősítést, és eredményeik visszaigazolják, hogy a szervezeti kiválóság elérése a legjobb üzleti befektetés.
„A közelmúltban számos szakmai elismerést kapott nemzetközi tanácsadó cégektől a Budapest Airport. A rendszeres, titkos és anonim utas-elégedettségi felmérésekből is az olvasható ki, hogy a repülőtéri szolgáltatásaink számos területén Európa élmezőnyéhez tartozunk. Az Investors in People kiválósági minősítés értékét részben az adja, hogy elsősorban a dolgozóink állítottak ki jó bizonyítványt a repülőtérről, az ő véleményük volt a döntő. Azt is jól tudjuk, hogy a szervezeti háttér állandó fejlesztése valamint a munkavállalók és a menedzsment közötti harmonikus együttműködés nélkülözhetetlen az üzleti célok eléréséhez.” – mondta el a minősítés átvételekor Zahorán-Pirisi Zsuzsa, a Budapest Airport humánerőforrás igazgatója.
Forrás: Turizmus Online