Többéves, szisztematikus és jól felépített légitársasági marketing munkát ismert el a Routes Europe konferencia, amikor mind a közép-európai, mind a legjobb európai marketing díjat a Budapest Airport pályázatának ítélte. Az elismerés annál is értékesebb, mivel a díjat maguk a repülőterek első számú felhasználói, vagyis a légitársaságok képviselői ítélték oda – titkos szavazással. A Budapest Airport pályázata nemcsak olyan régiós repülőtereket előzött meg, mint a prágai és a varsói, hanem a kontinens „nagyágyúinak” számító Koppenhága, Hamburg, Zürich, Amszterdam, Athén és Barcelona elől hozta el az első díjat.
A Routes Europe konferenciát évente rendezik meg immár hat éve és legfontosabb célja, hogy az európai légitársaságok és repülőterek vezetőinek fórumot biztosítson a légiközlekedést érintő legfontosabb kérdések megvitatására, új járatok és szolgáltatások elindítására, tulajdonképpen az üzletkötésre. Az idei konferenciát az olaszországi Szardínia fővárosában, Cagliariban rendezték és nem kevesebb, mint 700 küldött vett részt a munkájában.
A Budapest Airport legújabb járatát, az AirBaltic lett légitársaság Riga-Budapest első gépét éppen egy hét múlva, május 16-án, hétfőn köszönthetik a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.