A szerződés értelmében az Amadeus továbbra is a British Airways teljeskörű IT-ellátója lesz, folytatódhat az az ezredfordulón kezdődött stratégiai partnerség, amelynek keretében létrejött a BA újgenerációs ügyfél-szerviz management rendszere. Ennek eredményeképpen az Amadeus – a British Airways-szel, mint „launch customer”-rel – kifejlesztette az Altéa Customer Management Solution programcsoportot tartalmazó 3 modult: az Altéa Reservationt a légitársaság kihelyezett kereskedésein keresztül történő értékesítésre, az Altéa Inventoryt a globális könyvelési rendszer kiépítésére, az Altéa Departure Controlt pedig az utasközpontú foglalási rendszer kezelésére. Ma a British Airways az Altéa Reservation és Inventory rendszereket használja a saját Revenue Management programjával a www.ba.com honlapján. Az új megállapodás értelmében a British Airways átállna a frissen fejlesztett Altéa Departure Control check-in ügyfélkezelő rendszer használatára, amelynek köszönhetően teljessé válna az Altéa céges portfóliója. A British Airways az Altéa Departure Control-t választotta továbbá járatindulásainak hatékony kezelésére egy nyílt tenderen. A British Airways 2012-ig tervezi a teljes Altéa termékcsaládra való átállást. A légitarsaság jelenleg az Amadeus e-Ticket szerverét használja online jegyrendeléseihez, és az Amadeus Flex Pricert ahhoz, hogy a www.ba.com honlapon hatékonyabban működjenek útvonalterveken keresztül történő foglalásaik.
Folytatja együttműködését a British Airways és az Amadeus
Június elején a British Airways és az Amadeus bejelentették, hogy újabb 10 évvel meghosszabbítják partnerszerződésüket. Az új kontraktus 2017-ig érvényes.
Közvetlen légihíd Budapest és Kuvait fővárosa között
Közvetlen járatpár indul júniusban Budapest és Kuvaitváros között.
2024 mérlege az ultrafapados légitársaságnál
A Wizz Air közel 63 millió utast szállított 2024-ben közel 300 ezer járaton.
Gigaméretű napelempark a római reptéren
Európa legnagyobb napelemparkja kezdte meg működését a római Fiumicino Repülőtéren.
Változás a Wizz Air háza táján – Amelia előtérbe kerül
A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a légitársaság jelentős változtatásokat vezetett be.
Repülőtéren eltűnő poggyászok nyomában: melyik szín a legrosszabb választás?
A légiközlekedés egyik gyakori problémája – az elveszett vagy eltűnt poggyászok – régóta megoldatlan, és világszerte rengeteg utas számára okoz kellemetlenséget.
Ha Ryanairrel utazik, erről a változásról tudnia kell!
Az ír fapados légitársaságnál a beszállókártyák esetén a közeljövőben új szabályokat vezetnek be.
Veganuár a felhők felett
Világszerte folyamatosan növekszik a vegán konyhát kedvelő utasok száma.
A SIA továbbra is állja a Szingapúri Nagydíj főszponzori költségeit
Megszületett a döntés: a Singapore Airlines (SIA) további 4 évig a Forma1 Szingapúri nagydíj főszponzora.
Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen
A Budapest Airport 2024-es éve a várakozásokat meghaladó eredményekkel erősíti meg a repülőtér pozitív lendületét.
Durván emelkedő kompárak Görögországban
Várhatóan nagymértékben emelkednek 2025-ben a görögországi kompjegyárak – akár 12 százalékkal is emelkedhetnek idén májustól.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.