Germanwings: új termék- és márkakoncepció

Új fejezet nyílik a német légi utazás történetében: az „új Germanwings” teljesen új termék- és márkakoncepciót vezet be és erősíti tovább pozícióját az európai diszkont légitársaságok piacán.

Az „új Germanwings”-ben együtt jelennek meg a Lufthansa decentralizált európai járatai – a frankfurti és a müncheni csomópontok kivételével – és a Germanwings járatait. Az új koncepciót hétfőn mutatták be egy premier repülés keretében Berlinben, Hamburgban, Stuttgartban és Köln/Bonnban.

„Vállalatunk számára történelmi nap a mai: új termékkel, számos új útvonallal és egy nagyobb flottával vágunk neki a Germanwings sikertörténet második fejezetének" - kommentálta a változásokat Thomas Winkelmann, a Germanwings vezetőségének szóvivője.

A Germanwings az elmúlt hónapokban a decemberben bejelentett és bemutatott termék- és márkakoncepcióval kapcsolatos újításokat következetesen, rekord sebesség alatt valósította meg. Mindössze hat hónap alatt alakították át kívül-belül a jelenleg 38 repülőgépből álló flottát az új dizájnnak megfelelően. A jelenlegi számítások szerint az „új Germanwings” flottája 2014. végére 87 repülőgépből áll majd. Ebből 64 darab Airbus A319-es és A320-as típusú gép saját jármű lesz, a többi 23 darab CRJ-900 típusú repülőgép pedig aEurowings-Luftverkehrs AG tulajdonában áll, amely a jövőben kizárólag a Germanwings részére teljesít majd szolgálatot.

Emellett kiváló csapatmunka eredményeként, rekord idő alatt született meg az új, különféle ajánlatok kidolgozása. Az „új Germanwings” létrejöttéhez szükséges műszaki folyamatok megvalósítása is zökkenőmentesen haladt. A „Best” tarifa a legmagasabb minőséget nyújtó kínálat, amely különösen az üzleti utasok elvárásainak tesz eleget, de az igényes egyéni utazók számára is vonzó alternatíva. A „Smart” tarifa számos kiegészítő szolgáltatást tartalmaz, míg a „Basic” tarifa választása kizárólag magát a diszkont utazást jelenti. A három új tarifa kínálatot 2013. július 1-jétől lehet lefoglalni az interneten keresztül, az utazási irodákban pedig már április 12. óta elérhetőek voltak. A check-in rendszereket átalakították, az utasok már mindenütt az új logóval találkoznak.

Az átalakítás során a Lufthansa Consulting tanácsadói támogatták a Germanwings-t. A Lufthansa leányvállalata, amely jelentős tapasztalattal bír az igen összetett, nagyszabású projektek megvalósításában, figyelemmel kísérte a különböző üzleti modellek összevezetését a diszkont struktúra megtartása mellet. A projekt támogatás a stratégiai integráció ötletétől kezdve a márkát, a terméket, a flottát és a hálózatot érintő intézkedések végrehajtásán keresztül az adminisztratív területek szükséges átalakításáig terjedt ki.


Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.