Gran Canariára, Malagára és Billundba is repül télen a Ryanair

A Ryanair csütörtökön bejelentette eddigi legnagyobb Budapesti téli menetrendjét a 2016-os évre, és idén 16%-kal kívánja növelni budapesti utasforgalmát.

Nagyobb szeletet kér a tortából a Ryanair, aki a tavalyi 2%-os növekedésnél jóval nagyobb lehetőségeket lát idén a budapesti utasforgalomban, hiszen mintegy 16%-os növekedést remél a 2016-os évben.

"Nagy örömmel mutatjuk be eddigi legnagyobb budapesti 2016-os menetrendünket, mely 2 új járatot tartalmaz Berlinbe és Nürnbergbe, 3 új téli járatot Billund-ba, Gran Canaria-ra és több járatot Brüsszelbe és Rómába. Ez évi 1,8 millió utast és 1350 állást jelent Budapesten, ahol 16%-kal növeljük az utasforgalmat."- nyilatkozta Budapesten Kenny Jacobs, a Ryanair marketingigazgatója.

A magyar fogyasztók és a Magyarországra érkező látogatók 19 úticél és heti 110 járat közül válogathatnak Budapesten 2016 telén és további szolgáltatásoknak örülhetnek. A Ryanair továbbra is erősen növekszik Magyarországon és Kelet-Európában és élménnyé varázsolja az utazást "Always Getting Better" programja által. Sok mindenen változtattunk, nem csak több járatot indítottunk, de a szolgáltatásokon is javítottunk. Csak a weblapot háromszor változtattuk, új mobil applikációt, javítottunk a családi, csoportos és üzleti szolgáltatásainkon, új fedélzeti belteret és új légikísérő-egyenruhánk van - fűzte hozzá a Ryanair marketingigazgatója. Ez utóbbi kicsit Lufthansa-s-ra sikerült, jegyezte meg a sajtó egyik képviselője, mire Jacobs tréfásan azt válaszolta, hogy nem a Lufthansa kieső járatait kívánják helyettesíteni.

Irországban érthetően 48 %-os a piaci részesedése a légitársaságnak, Olaszországban és Belgiumban 26%-os ez az arány, Magyarországon pedig most megcélozták a 16%-os részesedést. Kenny Jacobs Magyarországot és a környező országokat is, kiemelve Romániát és Bulgáriát, versenyképes piacnak látja. Jelezte, hogy Budapest kulcspiac lesz az elkövetkezendő években is, ahol hihetetlen alacsony árakat tudnak biztosítani. A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy a 2012 óta Budapesten jelen levő légitársaság 5 év alatt 6 millió utasforgalmat bonyolított le.

Felhívta a figyelmet arra is, hogy az új, 2016-os budapesti téli menetrend alkalmából 100.000 ülőhelyet bocsátanak most ki európai hálózatukon belül 6.199 Ft-os kezdő áron, melyek hétfőig (március 7-ig) foglalhatók a Ryanair weboldalán.

"A versenytársakkal összehasonlítva a viteldíjak nálunk a legalacsonyabbak (47 Euro/fő), az utasonkénti költségeket is a legalacsonyabban tartjuk (29 euro/fő). A kedvező árainkhoz hozzájárul az olaj alacsony ára is, azonban az a politikánk, hogy mi ezt továbbadjuk az utasoknak az alacsony viteldíjakon keresztül. Alacsony viteldíjak és nagyobb választék" - ez a koncepciónk, tette hozzá a Ryanair szakembere.

Szerkesztőségünk kérdésére, hogy mi alapján választották a két új állandó úticélt, Jacobs kitért rá, hogy folyamatosan kutatják, hogy mik a legkeresettebb úticélok, és a berlini járatra már nagy szükség volt (a Wizz Air-nek például jelenleg nincs is járata Berlinbe), a nürnbergi járat nyitását pedig elsősorban az autóiparra épült üzleti turizmus tette szükségessé. Folyamatos kapcsolatot tartanak a külpiacokkal, így a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleteivel is, így pontosan látják, hogy mik az igények.

 

 

Forrás: Vendég&Hotel Online


A Wizz Air járatait is érinti a nemzetközi szintű technikai leállás

A Wizz Air járatait is érinti a nemzetközi szintű technikai leállás 

Ezzel kapcsolatban a következő közleményt juttatták el szerkesztőségünkbe.
Egyszerre áldás és átok a sok reptérfejlesztés szerte a világban

Egyszerre áldás és átok a sok reptérfejlesztés szerte a világban 

A következő két évtizedben 2 trillió (magyarul 2 billió, vagyis kétezerszer egymilliárd) dollár értékű fejlesztések várhatók világszerte a légiközlekedésben.
Tömeges technológiai zavarok a világban - az európai légi közlekedésben is súlyos gondokat okozva

Tömeges technológiai zavarok a világban - az európai légi közlekedésben is súlyos gondokat okozva 

Az Egyesült Államok teljes légi forgalmát érintette és több repülőterén is ideiglenes zárlatot okozott az egész világra kiterjedő technológiai üzemzavar, ami egy amerikai kiberbiztonsági világcégtől, a Crowdstrike-tól indult pénteken.
Az utazók zöme ügyet sem vet a MÁV meglehetősen furcsa kérésére

Az utazók zöme ügyet sem vet a MÁV meglehetősen furcsa kérésére 

Ugyanis hiába óvta őket a MÁV - ennek ellenére jegyet váltottak különböző vonalakon járó szerelvényeikre.
Új magyar jármű született

Új magyar jármű született 

Bemutatták az új magyar elektromos midibuszt - a Városligetben tette meg első köreit a bajai gyár fejlesztése.
Ismét indít és fogad járatokat a debreceni reptér

Ismét indít és fogad járatokat a debreceni reptér 

Örömteli hírről kaptunk tájékoztatást szerda délelőtt.
Késés és járattörlés esetén cseveghet Ameliával

Késés és járattörlés esetén cseveghet Ameliával 

Mesterséges inteligenciával teszi hatékonyabbá ügyfélszolgálatát a légitársaság.
Összehangolja európai hálózatát az Air France-KLM és a SAS 

Összehangolja európai hálózatát az Air France-KLM és a SAS  

Szorosabbra fűzi kereskedelmi együttműködését a három légitársaság: codeshare és interline megállapodást kötöttek.
Mit kell tudnia egy légiutas-kísérőnek?

Mit kell tudnia egy légiutas-kísérőnek? 

Az Emirates hét pontban összefoglalta azon tananyaga legfontosabb témáit , amelyet mindenkinek el kell sajátítani, aki jelentkezik hozzájuk légiutas-kísérőnek.
2043-ra duplájára nőhet a világ légiflottája

2043-ra duplájára nőhet a világ légiflottája 

A Közel-Keleten és Ázsiában, ezen belül is Indiában és Kínában látják a legerősebb növekedést és bővülést.

Interjú

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni 

A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.