Kollár József, az önkormányzatok tulajdonában lévő Balatoni Hajózási Zrt. (Bahart) vezérigazgatója beszámolt arról, hogy március 31-től üzemel a társaság új ügyfélközpontja, egy virtuális call center, amely korlátlan mennyiségű hívást képes kezelni. A korábbi 30 különböző telefonszám helyett a jövőben a 84/310-050-es számon lehet érdeklődni a személyhajózásról, a kompok indulásáról, egyéb hajózási lehetőségekről és a hajóbérlésről. A vezérigazgató az első hajón tartott szezonkezdő sajtótájékoztatóján beszámolt arról is, hogy az idei év legfontosabb feladata a társaság számára az ügyfélközpontúság fejlesztése. Mintegy 300 millió forintot fordítottak arra, hogy felkészüljenek a szezonra. Az idei újdonságok között említette az új ügyfélközpont beindítása mellett, hogy új téli menetrendet vezettek be a kompokon, tovább bővítik a vitorlás-férőhelyek számát, és egy héttel hosszabb lesz, augusztus 26-ig tart majd a hajózási főidény. A társaság tavalyi év utáni várható adózás előtti eredménye 143,2 millió forint. Az idei tervek 145,6 millió forintról szólnak, arra számítva - a hosszú hétvégéknek is köszönhetően -, hogy tovább emelkedik a társaság bevétele. A Bahart idén önerőből 565 millió forintot tud fejlesztésekre fordítani, de számít a tervezett kormányzati támogatásokra is, hogy a sokéves lemaradását behozva egyre versenyképesebb legyen - derült ki a cégvezető szavaiból.
Forrás: MTI