Hány ember kell ahhoz, hogy elreptessen egy utast?

Összesen 96 ember összehangolt munkája szükséges ahhoz, hogy egy utas a repjegy foglalásától eljusson kiválasztott célállomására, derül ki a British Airways ma bemutatott, "To fly. To Serve" üzenetet hordozó új reklámfilmjéhez kapcsolódó kutatásból.

A légitársaság kiszámolta, hogy a foglalás pillanatától egészen addig, míg megérkezik az utas a kiválasztott úti céljára, utazásának gördülékenységéről nem kevesebb mint 96 ember gondoskodik, ebből 23 munkája már a felszállás előtt megkezdődik, írja a TravelMole. Ez a 96 ember a légitársaság 18 különböző részlegén munkálkodik. A prémium ügyfeleknél az utazásért gondoskodók száma 107-re emelkedik az olyan extrák miatt, mint a fast track boarding, a lounge használat, vagy az egyéb személyes szolgáltatások. A reklám azt a színfalak mögött zajló munkát igyekszik megmutatni, amely a napi 100 ezer utas kiszolgálásáz biztosítja. A reklámfilmet nálunk már most megnézheti! A televízióban a ma esti óráktól kezdve lesz látható.

{youtube|id=X1M0pbxNUF8}


Uniós fellépést sürget a holland királyi légitársaság

Uniós fellépést sürget a holland királyi légitársaság 

A kínai légitársaságok versenyelőnye miatt.
A Kúria megsemmisítette a turistabuszok felhajtását korlátozó budavári rendeletet

A Kúria megsemmisítette a turistabuszok felhajtását korlátozó budavári rendeletet 

A Kúria Önkormányzati tanácsa – több indokra hivatkozva – 2024. október 1-jén megsemmisítette a vonatkozó rendelet buszos behajtásra vonatkozó szakaszait.
Új szolgáltatás az online utazási platform kínálatában

Új szolgáltatás az online utazási platform kínálatában 

Nemzetközi vasúti menetjegy foglalási szolgáltatást indít turisztikai vállalkozások számára az online platform.
Hét civil szervezet: töröljék el az ingyenes parkolást Budapesten!

Hét civil szervezet: töröljék el az ingyenes parkolást Budapesten! 

A fővárosi képviselőknek kiosztott javaslatban civilek sürgetik az ingyenes parkolás megszüntetését a főváros teljes területén, ennek körében például megszüntetnék a parkolási zónákba beékelődött díjmentes területeket.
A Ryanair megszüntetné a papír alapú reptéri utasfelvételt

A Ryanair megszüntetné a papír alapú reptéri utasfelvételt 

Az utasok nagy része már most is a weboldalon vagy az applikáción keresztül jelentkezik be.
Járatritkítás várható a ráckevei, a csepeli és a gödöllői HÉV-vonalán

Járatritkítás várható a ráckevei, a csepeli és a gödöllői HÉV-vonalán 

A magyarázat egyszerű: nincs elég hadra fogható szerelvény.
Szintet lép a KLM

Szintet lép a KLM 

Az új intézkedéscsomag több fontos területet érintene.
Itt az új elektromos midibusz

Itt az új elektromos midibusz 

Európai uniós támogatással fejlesztették az új elektromos midibuszt.
MÁV-vezér: A vállalatnak felelősséget kell vállalnia az eddigi mulasztásokért

MÁV-vezér: A vállalatnak felelősséget kell vállalnia az eddigi mulasztásokért 

Az ígéret szép szó, ha betartják - úgy jó.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.