Február elsején új tévészpottal indította el idei első kampányát az Aldi diszkont élelmiszerlánc. A tévészpotban az Origo számos videójában webriporterkedő, és a Kreatív tavalyi webvideó-versenyén fődíjat nyert filmben is szereplő Forgács Kristóf látható, Kovács István riporter szerepében.
Február 14-étől további három új szpot jelent meg a tévéképernyőkön - az első folytatásaként. Mint az Aldi illetékesétől megtudtuk, a szpotokat az Akció Nxs Reklámügynökség készítette, amelyet tenderen választott ki a cég, a meghívott ügynökségek közül ugyanis az Akció ötletét találta a legkreatívabbnak. A kampány részeként több szpot egymást követően kerül adásba. A médiafeladatokra az Aldi korábbi ügynöksége, az MC Media helyett a Caratot választotta.
Az Aldi reklámjait korábban a Strobl+Strobl készítette, úgy tudjuk, hogy az Akcióval való együttműködés nem jelenti azt, hogy megváltak volna tőlük.