A 16 független szakemberből álló zsűri idén hatodik alkalommal adott iránytűt a vásárlóknak. A szakmai megmérettetésen - melyre sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, hiszen magukat a résztvevőket is a zsűri jelöli ki - a kiemelkedő erejű márkák kerülnek reflektorfénybe. A ma már 5 földrész 86 országában különleges minősítést jelentő, a fogyasztók mindennapi választásához biztonságot és garanciát nyújtó védjegy újabb egy évig szerepelhet a Sixt márkanév mellett.
"A Superbrands védjegy immár második alkalommal történt elnyerése elismerés a számunkra. Elismerés, melyet kiemelten fontosnak tartunk, hiszen a Sixt értékes mögöttes tartalommal felépített márka, magas színvonalú szolgáltatással és társadalmi felelősségvállalással párosítva" - nyilatkozta Dévai Gábor a Sixt Magyarország ügyvezetője.
A Sixt hűen a Superbrands elismeréshez a CSR területén is csatlakozott a társadalmi felelősségvállalásban élenjáró cégek sorához. Többek között több éve hű támogatója az AIESEC-nek, a világ 3. legnagyobb non-profit szervezetének. 2010-ben az AIESEC által szervezett Spring National Planning nevet viselő konferencia lebonyolításában nyújtott segítséget. Természetesen a civil szervezetek kezdeményezéseit is igyekszünk támogatni – tette hozzá Magyar Nikoletta az autókölcsönző marketing vezetője. Így született meg az együttműködés a Sixt rent a car és a Budapesti Prizma Lions Club között, mely során 2010. május 1-jén segélyszállítmány eljuttatásában segédkeztünk a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei rászoruló családok részére.
A Sixt Magyarország, a német központú Sixt AG vezetője, Regine Sixt 2000-ben indított nemzetközi akciójához is csatlakozott, mint a program hivatalos magyarországi képviselője, melynek célja a súlyosan beteg gyermekek támogatása. A szövetség többek között számos rákos gyermeken segített és segít jelenleg is. "Mozgó kórházzal" támogatta az Orvosok a Fejlődő Országokért szervezet munkáját, részt vett Tanzániában egy iskola építésében és segítséget nyújtott Pakisztánban a földrengés áldozatainak.