Ingerült utasok, romló hírnév, kompenzáció

A légiközlekedésben felmerülő váratlan helyzetek vásárló-centrikus kezelésére tesz javaslatot az Amadeus, amely a Massachusettsi Technológiai Intézettel (MIT) valamint a Georgia Technológiai Intézettel (Georgia Tech) közösen végzett kutatásában azt vizsgálta, hogy egy-egy járatkésésnek, kimaradásnak milyen továbbgyűrűző hatásai lehetnek. 

Az ilyen helyzetekben, az lehet a kulcsa annak, hogy megtartja vagy elveszíti utasát egy-egy légitársaság, hogy hogyan kezelik az üzemzavart. A versenyszférában azonban nem kifizetődő a reaktív kommunikáció és magatartás, hiszen senki sem engedheti meg magának, hogy potenciális utasait elveszítse. Az üzemzavarok jelentős hatással lehetnek egy légitársaság költségeire, azonban a késések és járattörlések a vállalat imázsát és reputációját szintén veszélybe sodorhatják. Különösen akkor, ha a csalódott utasok és az egyik legjelentősebb információforrásként is szolgáló közösségi hálón közétett bejegyzéseik valós költségekre vonatkozó negatív hatásait figyelmen kívül hagyják. A legnagyobb vállalatok már dollármilliókat fordítottak kifinomult rendszerekre, hogy automatizálják az üzemzavarokra adott reakcióikat, de ez nem minden esetben elegendő.

Az Amadeus javaslatai a problémás helyzetek kezelésére, infografikában összefoglalva:


Új vezető az AVIAREPS feltörekvő üzletágánál

Új vezető az AVIAREPS feltörekvő üzletágánál 

Egy régi szakembert bíztak meg a hajózási részleg globális vezetői feladatával.
Indulnak az EL AL nemzetközi járatai Izraelből

Indulnak az EL AL nemzetközi járatai Izraelből 

Íme, a részletek.
 Miért éri meg jobban repülni, mint vonatozni?

Miért éri meg jobban repülni, mint vonatozni? 

Az elmúlt években a repülés sokak számára nemcsak elérhetővé, de sok esetben a legolcsóbb utazási móddá vált.
Befolyásolja a repjegy árát a keresési előzmények törlése?

Befolyásolja a repjegy árát a keresési előzmények törlése? 

Úgy tartják, a légitársaságok vagy a foglalási oldalak követik a kereséseinket, hogy így emeljék az árakat. De vajon van ennek valóságalapja?
Nem lesz egyszerű elővárosi vonattal közlekedni

Nem lesz egyszerű elővárosi vonattal közlekedni 

Június 21-étől július 27-ig jelentősen változik a közlekedési rend az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalon a rákosrendezői állomáson pályafelújítása miatt.
Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom

Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom 

Rekord utasforgalom várható az idei nyáron a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amelyre a Budapest Airport már tavaly ősszel megkezdte a felkészülést.
Új VIP terminál a máltai repülőtéren

Új VIP terminál a máltai repülőtéren 

4,5 millió eurós beruházással újult meg a máltai repülőtér VIP vendégterminálja.
Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá

Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá 

A felek egy gördülékeny foglalási rendszer kialakításán dolgoznak együtt.
Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága

Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága 

A francia légitársaság egymást követő ötödik évben lett a legjobb nyugat-európai légitársaság az utasok visszajelzése alapján készülő listán.
Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira

Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira 

A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary élesen bírálta a Boeing gyártási gyakorlatát, miután lezuhant az Air India Dreamliner repülőgépe.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.