A 210m2-es nemzeti standon a Magyar Turizmus Zrt. mellett 21 magyar szolgáltató (szállodák, utazási irodák, programgazdák) és szakmai szervezet várja a látogatókat. Az évről évre nagy sikert arató stand-attrakciók között idén a Mátyás Pince ételei, Magyarország borkirálynője, Pfiffer Katalin által prezentált borkóstoló, valamint herendi porcelán- és körömfestés szerepel.
Mivel az Új Széchenyi Terv a Gyógyító Magyarország – Egészségipar programján belül az egészségturizmust helyezte középpontba, a Magyar Turizmus Zrt. marketingtevékenységében továbbra is kiemelt termékként kezeli az egészségturizmust. Ennek jegyében a nemzeti standon az Association of Leading Hungarian Dental Clinics (Vezető Magyar Fogászati Rendelők Egyesülete) jóvoltából egy fogászati sarokkal is felhívják az érdeklődők figyelmét Magyarország gazdag egészségturisztikai kínálatára.
Magyarország nagyszabású turisztikai megjelenésének alkalmából a WTM-en részt vesznek a turizmus állami irányításának képviselői is. A magyar standot felkeresi Dr. Horváth Endre, a Nemzetgazdasági Minisztérium gazdaságfejlesztésért felelős helyettes államtitkára, Bánki Erik, az Országgyűlés Sport és turizmus bizottságának elnöke, valamint a Magyar Turizmus Zrt. tulajdonosi jogait gyakorló Magyar Fejlesztési Bank képviseletében Sári Attila, az MFB ügyvezető igazgatója.
Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója a WTM keretében tárgyalásokat folytat több turisztikai és média szakemberrel, többek között Michal Fialával a szlovákiai nemzeti turisztikai marketingszervezet vezetőjével, Norbert Kettnerrel, a Wien Tourismus igazgatójával, valamint a Ryanair és a Jet.2.com légitársaságok, illetve a VisitBritain, a BBC, az NBC és a Euronews képviselőivel.
A WTM keretében november 9-én kerül sor az ENSZ Turisztikai Világszervezete (UNWTO) együttműködésében megvalósuló miniszteri csúcstalálkozóra, amelynek témája a turisztikai iparág tovább erősítése. A fórumról bővebb információ az alábbi link alatt érhető el: http://www.wtmlondon.com/page.cfm/Link=34/nocache=true
Nagy-Britannia Magyarország harmadik legfontosabb küldőpiaca. A KSH legfrissebb, 2010. január-szeptemberi statisztikai adatai szerint a brit vendégek közel 400 ezer vendégéjszakát töltöttek el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az idei év első kilenc hónapjában. (forrás: Magyar Turizmus Zrt.)