A teljes bevétel 32 százalékkal nőtt 550 millió fontra, a teljesítmény kiemelkedő volt a légitársaság teljes hálózatán. Az ülésenkénti teljes bevétel 23 százalékkal nőtt, 45,57 fontra. 10,1 millió utast szállított a légitársaság, 10,1 százalékkal többet, mint az előző év ezen időszakában. 20 százalékkal több volt az Egyesült Királyságon kívüli országokból induló utas. Az easyJet pozíciója tovább erősödött a kulcsfontosságú piacokon: London Gatwick, Milánó, Párizs és Madrid.
Andy Harrison, az easyJet vezérigazgatója így kommentálta az eredményeket: „A jelen gazdasági helyzetben a költséghatékonyságot szem előtt tartó európai utasok közül egyre többen választják az easyJetet köszönhetően útvonalhálózatának és annak, hogy a központi repülőterekre szállítja az utasokat. Azt tapasztaljuk, hogy egyre több üzleti utas és eddig a hosszú távú utakat kedvelő turista választja az easyJetet a jobb ár-érték arányú szolgáltatásaiért. Az easyJet tehát tovább növelheti piaci részesedését. "Az easyJet első féléves eredményi jobbak lesznek a korábban tervezettnél, noha a nyári időszak eredményei még bizonytalanok a nehéz makrogazdasági környezet és az euró font sterlinggel szembeni erősödésének lehetséges hatásai miatt. Következésképp az easyJet továbbra is fenntartja előrejelzését, hogy a jelenlegi üzemanyagárak és devizaárfolyamok mellett a teljes évet tekintve a légitársaság várhatóan nyereséges lesz."