Az új járat hamarosan nagy népszerűségre tett szert, így már 2011 szeptemberétől napi járattal üzemelt Budapestre a Qatar Airways. A kapacitásbővítés jelzi, hogy a piac visszaigazolja a budapesti járathoz fűzött katari reményeket. Ebben nemcsak a Qatar Airways közel-keleti és öböl-menti desztinációinak népszerűsége játszik szerepet, hanem az is, hogy Dohán át az Ázsiaba, Ausztráliába és Afrikába utazók 4-5 órával rövidebb idő alatt érhetnek célba, mintha egy nagy forgalmú és ellenirányban lévő nyugat-európai repülőtéren szállnának át.
2013-ban Budapest és Doha között a légicég a meghosszabbított törzsű, 93 tonnás gépével 38-cal több utast szállíthat, mint korábban. Az A321-esek forgalomba állítását az indokolta, hogy jelentősen megnőtt a kereslet a Qatar Airways budapesti járata iránt, amely egyébként Zágrábbal is összeköti a magyar fővárost.
A tavalyi farnborough-i légközlekedési világkiállításon vehette át sorrendben második alkalommal az „Év légitársasága” elismerést Akbar Al-Baker, a Qatar Airways vezérigazgatója. Ahogy nálunk is olvashatták, a repjegy.hu által szervezett „Az Én Légitársaságom 2012” hazai felmérésen pedig szintén a Qatar Airways lett „Magyarország kedvenc légitársasága”, amely „A legjobb ár-érték arány” kategóriában is első helyezést szerzett.