A Travelport (NYSE:TVPT), mely egy vezető utazásértékesítési platform, valamint az Emirates légitársaság új funkció bevezetését jelentették be. Ennek révén lehetőség nyílik az ülőhelyek előzetes kiválasztására és kifizetésére a kiválasztott Emirates Fare Brand (terméknévvel ellátott viteldíj) alapján, amely lehetőség most először nyílik meg a Travelport utazásértékesítési platformján.
Az előzetes ülőhelykiválasztási lehetőség bevezetése bizonyos turista osztályú viteldíjak esetén a Travelport rendszerében azt az Emirates ügyfélélmény-növelésbe való folyamatos befektetéseinek sorát folytatja, melyek között számos új és innovatív termék megtalálható. A korábban csak az Emirates honlapján elérhető fejlesztés révén a világ 180 országának több mint 68 ezer, a Travelporthoz kapcsolódott online és hagyományos utazási irodája és üzleti utazásszervezője számára válnak elérhetővé az utazóknak kínált, még személyre szabottabb és magasabb szintű szolgáltatások.
Forrás: Turizmus Online