A második negyedévet az Air Arabia 66 millió dínáros (ADR) nettó nyereséggel zárta, ami 31%-os növekedést jelent az egy évvel ezelőtti 51 milliós eredményhez képest. A társaság árbevétele 2012 második negyedévében elérte a 729 millió dínárt az egy évvel ezelőtti 592 millióhoz képest.
Az utasszám a második negyedévben 1,3 millió volt, ami 15%-os növekedés a tavalyi azonos időszakhoz képest. A járatok átlagos töltése 3%-os növekedéssel elérte a 85%-ot. Az év első felében két új útvonalon (Taif, Szaúd-Arábia, illetve Salalah, Omán) indított járatot az Air Arabia Sharjah-i, központi gyűjtő-elosztó pontjából.
A légitársaság az idén bővítette moszkvai, kuvaiti, nagpuri és dammami járatainak számát is.
Az Air Arabia az Egyesül Arab Emirátusok-beli Sharjah mellett Egyiptomban és Marokkóban létesített leányvállalatokat és gyűjtő-elosztó pontokat.
Az egyiptomi leány az idén nyár eleje óta charterjáratot üzemeltet Debrecen és Hurghada között. Az Air Arabia Maroc bejelentette, hogy október 28-tól járatot indít Marrakech-ből Milánó-Bergamóba.
Casablanca és Milánó között már közlekedik járata a légitársaságnak.