Az izlandi Eyjafjalla háborgásának köszönhető üzemszünet 50 millióval rövidítette meg a légitársaságot. Másfelől a társaság üzemanyagszámlája 34 százalékkal 287 millióra nőtt 2010. második negyedévében.
Jóllehet, a légitársaság korábbi sajtótájékoztatóin elhangzottak értelmében az üzemanyag árának változása a Ryanair-t nem érinti, mivel a társaság tőzsdei tranzakciók során jelentős készleteket halmozott fel. Az ellentmondás feloldása végett a Napi Turizmus megkereste a légitársaság területi képviselőjét, Tamás Lászlót, aki elmondta a készlet túlnyomó része egyfajta biztonsági tartalék, így a Ryanair is vásárol a dráguló kerozinból.
A társaság adózott eredménye 24 százalékkal 93,7 millió euróra csökkent április-június között. Ez a 2009-es év azonos időszakában 123 millió volt. Ugyanakkor a bevétel 14 százalékkal 693 millió euróra nőtt.
Tamás László elmondta: a Ryanair korábbi előrejelzésének megfelelően az idei adózott eredmény 10-15 százalékos növekedés mellett 350-375 millió euró körül várható. Tamás elmondta: biztatónak néz ki az év további része az előfoglalások száma és a kihasználtság alapján annak ellenére, hogy a Ryanair 5 százalékkal emelte viteldíjait. Csak az Eyjafjalla, vagy valamelyik társa közbe ne szóljon!