A brit Channel 4 kereskedelmi csatorna esti főzőshow-jának reklámszünetében csütörtökön lement egy 3 perc 20 másodperces szpot is – mint azt a képernyőn is jelezték, élőben. A „Difficult is worth doing” (kb.: „Érdemes megtenni a nehéz dolgokat”) szlogen után tizenkilenc ejtőernyős szabadugró ugrott 12 kilométer magasból Spanyolország fölött, hogy egymás után kirakják az égen a Honda szó betűit.
Mint a videón látható, az N betű majdnem nem jött össze, a csapatnak végül mégis sikerült eljutnia az utolsó betűig, és még az egyik ugró kesztyűjére írt „Hello Mom” feliratot is volt idejük megmutatni a kamerának. A BrandRepublic szerint Nagy-Britannia történek első élő tévészpotjáról volt szó. A performanszt a Channel 4 belső kreatívcsapata, a 4creative szervezte, a Wieden & Kennedy ügynökség és a Starcom médiaügynökség közreműködésével.
{video|id=426|width=425|height=355}
Mint a videón látható, az N betű majdnem nem jött össze, a csapatnak végül mégis sikerült eljutnia az utolsó betűig, és még az egyik ugró kesztyűjére írt „Hello Mom” feliratot is volt idejük megmutatni a kamerának. A BrandRepublic szerint Nagy-Britannia történek első élő tévészpotjáról volt szó. A performanszt a Channel 4 belső kreatívcsapata, a 4creative szervezte, a Wieden & Kennedy ügynökség és a Starcom médiaügynökség közreműködésével.
{video|id=426|width=425|height=355}