Luxuslimuzin várja Ferihegyen az első osztály utasait

Májustól Budapesten is igénybe vehető a Lufthansa VIP szolgáltatása.

Új exkluzív szolgáltatást vezetett be a Lufthansa Budapesten. Május 1-jétől bárki jogosult az ingyenes VIP szolgáltatások igénybevételére, aki Magyarországon Lufthansa First Class szakaszt tartalmazó jegyet vásárolt.

Az utazóknak még nagyobb kényelmet biztosít és még több kényeztetést tartalmaz ez a szolgáltatási csomag: Budapesten és a főváros 30 kilométeres körzetében Mercedes limuzin, 4 fő felett pedig Mercedes minibusz privát sofőrrel gondoskodik az utas gondtalan utazásáról a reptérre, ahol a terminál előtt már külön hostess várja és köszönti őt, bekíséri a VIP váróba, illetve biztosítja a csomagok szállítását.

A Magyarországon vásárolt First Class jeggyel rendelkezők továbbá ingyenesen használhatják a VIP várót a jegykezelés ideje alatt, a biztonsági átvizsgálás előtt és érkezéskor a poggyászfelvétel ideje alatt. A váróban hideg és meleg üdítők, szeszes italok, borok, hideg és meleg szendvicsek, saláták teszik kellemesebbé a tartózkodást, míg a jegy- és poggyászkezelést, a vámügyintézést a VIP hostess segítségével soron kívül intézheti az utas.

 

Amennyiben a repülőgép külső állóhelyen parkol, az utazó számára VIP busz biztosítja a transzfert a gép és a terminál között. Ezzel párhuzamosan a Lufthansa 2013. május 24-ig akciós First Class jegyeket kínál ázsiai és észak-amerikai járataira, illetve ez utóbbi kontinensre a Business Class jegyek is kedvezményesen érhetők el az akció időtartama alatt. „Bízunk abban, hogy a magas színvonalú First Class termékünk, az új VIP szolgáltatás és a kedvezményes jegyek tovább erősítik Magyarországon piacvezető pozíciónkat az utazók körében” – mondja Ofer Kisch, a Lufthansa regionális igazgatója. A Lufthansa továbbfejlesztette fedélzeti szolgáltatását hosszú és rövid távú járatain. Május 1-je óta új szolgáltatások, minőségi terítékkel felszolgált kreatív menük és kifinomult részletek várják az utasokat a Lufthansa First és Business Classon. 

A First Class utasainak most új gasztronómiai élményben lehet részük, a Németországból induló járatokon a Lufthansa a népszerű sztárséf-koncepciót továbbfejlesztve valódi kulináris élvezetet kínál számukra. A szolgáltatás a legalább két Michelin csillaggal vagy vele egyenértékű elismeréssel rendelkező séfek konyhaművészeti jártasságaira és alkotásaira épül. A menü a korábban megszokotthoz hasonlóan havonta kétszer frissül. A First Classon eddig exkluzív előételként kínált kaviár most külön fogásként szerepel a nappali és esti járatokon. Előételként a légi kísérők többféle szendvicsfalatot szolgálnak fel egyetlen fogás helyett.

A fedélzeti menüt új formatervezésü, minőségi terítéken szervírozzák, olyan új elemekkel, mint pl. a külön só- és borstartó minden utas számára, kis tálka olívaolaj és elegáns vizeskancsó a friss ivóvíznek.

A Lufthansa a Business Class gasztronómiai koncepcióját is továbbfejlesztette. A felszolgált ételeket, pékárut és italokat frissesség és szélesebb választék jellemzi. A kínálatban új teák, a kávéhoz és a teához friss tej, szélesebb gyümölcslé-választék, valamint búzasör és barna sör is szerepel. A Business Classon továbbá szemet gyönyörködtető új porcelán étkészlet és új evőeszközkészlet teszi teljessé a gasztronómiai élményt. A magasabb minőségű fedélzeti szolgáltatásokat az utasok minden útvonalon tapasztalni fogják. A Business Class utasai komplett étkezésre számíthatnak minden Németországon belüli és európai járaton. A minőség a rövid távú járatokon is kifogástalan lesz: porcelán étkészlet, ruhaszalvéta, kávéscsésze és új borospohár teszi teljessé a jobb minőség, a változatosabb és frissebb fogások kínálta élményt.

A 76 percnél hosszabb utakon az étel mellé desszert (édesség, friss gyümölcs vagy jégkrém) is jár. A fedélzeti fejlesztés részeként a higiénia és a tisztálkodószerek minősége is javul. A hosszú távú járatok első és üzleti osztályú utasai márkás kozmetikai és tisztálkodószerekkel frissíthetik fel magukat repülés közben.


Bárki által elérhető nagysebességű internet a lett légitársaság fedélzetén

Bárki által elérhető nagysebességű internet a lett légitársaság fedélzetén 

A lett airBaltic légitársaság az első, amely ingyenesen bevezeti a SpaceX Starlink nagysebességű internetet az Airbus A220-300-as flottáján.
Előzetes kártérítés landolt a torontói repülőgép-baleset utasainál

Előzetes kártérítés landolt a torontói repülőgép-baleset utasainál  

A Delta Air Lines 30 000 amerikai dollárt (11.500.000 forint) ajánlott fel minden utasnak, aki a hétfőn Torontóban kényszerleszállást végrehajtó repülőgépen tartózkodott.
Latin-Amerikában is ott robognak a zöld buszok

Latin-Amerikában is ott robognak a zöld buszok 

A Flix erősíti jelenlétét a latin-amerikai buszpiacon.
Jól indult az év a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren

Jól indult az év a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 

Minden idők legmagasabb januári utasforgalmával indult az év a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Feltűnőbb színt kapnak a szegedi villamosok

Feltűnőbb színt kapnak a szegedi villamosok 

A szürke Tram-train járatok élénk sárga színben pompáznak ezentúl.
Jön az új KRESZ?

Jön az új KRESZ? 

A 27 oldalas dokumentum célja a jelenlegi, nehezen átlátható szabályrendszer korszerűsítése és a mai közlekedési szokásokhoz igazítása.
Minden, ami eddig tudható a Torontóban landoló és átforduló gépről – VIDEÓVAL

Minden, ami eddig tudható a Torontóban landoló és átforduló gépről – VIDEÓVAL 

A baleset egy erős havazást követően történt.
Ezeket az utakat jobb, ha két napig elkerüli

Ezeket az utakat jobb, ha két napig elkerüli  

Kedden és szerdán lezárások lesznek Budapesten delegáció közlekedése miatt.
BKK: hamarosan indul a Flórián téri felüljárók felújítása

BKK: hamarosan indul a Flórián téri felüljárók felújítása 

Március elsejétől lezárják a déli hidat.
Törökország új, nagy sebességű vasúti összeköttetést indít

Törökország új, nagy sebességű vasúti összeköttetést indít 

Az új nagysebességű vonat mindössze 3 óra alatt összekapcsol két fő európai várost.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.