Luxuslimuzin várja Ferihegyen az első osztály utasait

Májustól Budapesten is igénybe vehető a Lufthansa VIP szolgáltatása.

Új exkluzív szolgáltatást vezetett be a Lufthansa Budapesten. Május 1-jétől bárki jogosult az ingyenes VIP szolgáltatások igénybevételére, aki Magyarországon Lufthansa First Class szakaszt tartalmazó jegyet vásárolt.

Az utazóknak még nagyobb kényelmet biztosít és még több kényeztetést tartalmaz ez a szolgáltatási csomag: Budapesten és a főváros 30 kilométeres körzetében Mercedes limuzin, 4 fő felett pedig Mercedes minibusz privát sofőrrel gondoskodik az utas gondtalan utazásáról a reptérre, ahol a terminál előtt már külön hostess várja és köszönti őt, bekíséri a VIP váróba, illetve biztosítja a csomagok szállítását.

A Magyarországon vásárolt First Class jeggyel rendelkezők továbbá ingyenesen használhatják a VIP várót a jegykezelés ideje alatt, a biztonsági átvizsgálás előtt és érkezéskor a poggyászfelvétel ideje alatt. A váróban hideg és meleg üdítők, szeszes italok, borok, hideg és meleg szendvicsek, saláták teszik kellemesebbé a tartózkodást, míg a jegy- és poggyászkezelést, a vámügyintézést a VIP hostess segítségével soron kívül intézheti az utas.

 

Amennyiben a repülőgép külső állóhelyen parkol, az utazó számára VIP busz biztosítja a transzfert a gép és a terminál között. Ezzel párhuzamosan a Lufthansa 2013. május 24-ig akciós First Class jegyeket kínál ázsiai és észak-amerikai járataira, illetve ez utóbbi kontinensre a Business Class jegyek is kedvezményesen érhetők el az akció időtartama alatt. „Bízunk abban, hogy a magas színvonalú First Class termékünk, az új VIP szolgáltatás és a kedvezményes jegyek tovább erősítik Magyarországon piacvezető pozíciónkat az utazók körében” – mondja Ofer Kisch, a Lufthansa regionális igazgatója. A Lufthansa továbbfejlesztette fedélzeti szolgáltatását hosszú és rövid távú járatain. Május 1-je óta új szolgáltatások, minőségi terítékkel felszolgált kreatív menük és kifinomult részletek várják az utasokat a Lufthansa First és Business Classon. 

A First Class utasainak most új gasztronómiai élményben lehet részük, a Németországból induló járatokon a Lufthansa a népszerű sztárséf-koncepciót továbbfejlesztve valódi kulináris élvezetet kínál számukra. A szolgáltatás a legalább két Michelin csillaggal vagy vele egyenértékű elismeréssel rendelkező séfek konyhaművészeti jártasságaira és alkotásaira épül. A menü a korábban megszokotthoz hasonlóan havonta kétszer frissül. A First Classon eddig exkluzív előételként kínált kaviár most külön fogásként szerepel a nappali és esti járatokon. Előételként a légi kísérők többféle szendvicsfalatot szolgálnak fel egyetlen fogás helyett.

A fedélzeti menüt új formatervezésü, minőségi terítéken szervírozzák, olyan új elemekkel, mint pl. a külön só- és borstartó minden utas számára, kis tálka olívaolaj és elegáns vizeskancsó a friss ivóvíznek.

A Lufthansa a Business Class gasztronómiai koncepcióját is továbbfejlesztette. A felszolgált ételeket, pékárut és italokat frissesség és szélesebb választék jellemzi. A kínálatban új teák, a kávéhoz és a teához friss tej, szélesebb gyümölcslé-választék, valamint búzasör és barna sör is szerepel. A Business Classon továbbá szemet gyönyörködtető új porcelán étkészlet és új evőeszközkészlet teszi teljessé a gasztronómiai élményt. A magasabb minőségű fedélzeti szolgáltatásokat az utasok minden útvonalon tapasztalni fogják. A Business Class utasai komplett étkezésre számíthatnak minden Németországon belüli és európai járaton. A minőség a rövid távú járatokon is kifogástalan lesz: porcelán étkészlet, ruhaszalvéta, kávéscsésze és új borospohár teszi teljessé a jobb minőség, a változatosabb és frissebb fogások kínálta élményt.

A 76 percnél hosszabb utakon az étel mellé desszert (édesség, friss gyümölcs vagy jégkrém) is jár. A fedélzeti fejlesztés részeként a higiénia és a tisztálkodószerek minősége is javul. A hosszú távú járatok első és üzleti osztályú utasai márkás kozmetikai és tisztálkodószerekkel frissíthetik fel magukat repülés közben.


Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom

Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom 

Rekord utasforgalom várható az idei nyáron a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amelyre a Budapest Airport már tavaly ősszel megkezdte a felkészülést.
Új VIP terminál a máltai repülőtéren

Új VIP terminál a máltai repülőtéren 

4,5 millió eurós beruházással újult meg a máltai repülőtér VIP vendégterminálja.
Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá

Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá 

A felek egy gördülékeny foglalási rendszer kialakításán dolgoznak együtt.
Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága

Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága 

A francia légitársaság egymást követő ötödik évben lett a legjobb nyugat-európai légitársaság az utasok visszajelzése alapján készülő listán.
Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira

Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira 

A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary élesen bírálta a Boeing gyártási gyakorlatát, miután lezuhant az Air India Dreamliner repülőgépe.
A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait

A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait 

A légitársaság a kialakult helyzet miatt július 3-tól szeptember 15-ig felfüggeszti ezeket a járatpárokat.
Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is

Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is 

MOL Limo: a hosszútávú belföldi bérlések legnépszerűbb célpontja a magyarok körében a Balaton.
Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján

Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján 

Immár tizedik alkalommal nyerték el az „Európa legjobb légitársasága” címet.
Emirates: új játékok, jobb repülési élmény

Emirates: új játékok, jobb repülési élmény 

A légitársaság a nyári iskolai szünetre időzítve új fedélzeti játék- és táskakollekciót vezet be a gyerekek számára minden járatán.
Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat

Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat 

A turistákat egyik görög szigetről a másikra szállító hidroplánokról van szó.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.