Luxuslimuzin várja Ferihegyen az első osztály utasait

Májustól Budapesten is igénybe vehető a Lufthansa VIP szolgáltatása.

Új exkluzív szolgáltatást vezetett be a Lufthansa Budapesten. Május 1-jétől bárki jogosult az ingyenes VIP szolgáltatások igénybevételére, aki Magyarországon Lufthansa First Class szakaszt tartalmazó jegyet vásárolt.

Az utazóknak még nagyobb kényelmet biztosít és még több kényeztetést tartalmaz ez a szolgáltatási csomag: Budapesten és a főváros 30 kilométeres körzetében Mercedes limuzin, 4 fő felett pedig Mercedes minibusz privát sofőrrel gondoskodik az utas gondtalan utazásáról a reptérre, ahol a terminál előtt már külön hostess várja és köszönti őt, bekíséri a VIP váróba, illetve biztosítja a csomagok szállítását.

A Magyarországon vásárolt First Class jeggyel rendelkezők továbbá ingyenesen használhatják a VIP várót a jegykezelés ideje alatt, a biztonsági átvizsgálás előtt és érkezéskor a poggyászfelvétel ideje alatt. A váróban hideg és meleg üdítők, szeszes italok, borok, hideg és meleg szendvicsek, saláták teszik kellemesebbé a tartózkodást, míg a jegy- és poggyászkezelést, a vámügyintézést a VIP hostess segítségével soron kívül intézheti az utas.

 

Amennyiben a repülőgép külső állóhelyen parkol, az utazó számára VIP busz biztosítja a transzfert a gép és a terminál között. Ezzel párhuzamosan a Lufthansa 2013. május 24-ig akciós First Class jegyeket kínál ázsiai és észak-amerikai járataira, illetve ez utóbbi kontinensre a Business Class jegyek is kedvezményesen érhetők el az akció időtartama alatt. „Bízunk abban, hogy a magas színvonalú First Class termékünk, az új VIP szolgáltatás és a kedvezményes jegyek tovább erősítik Magyarországon piacvezető pozíciónkat az utazók körében” – mondja Ofer Kisch, a Lufthansa regionális igazgatója. A Lufthansa továbbfejlesztette fedélzeti szolgáltatását hosszú és rövid távú járatain. Május 1-je óta új szolgáltatások, minőségi terítékkel felszolgált kreatív menük és kifinomult részletek várják az utasokat a Lufthansa First és Business Classon. 

A First Class utasainak most új gasztronómiai élményben lehet részük, a Németországból induló járatokon a Lufthansa a népszerű sztárséf-koncepciót továbbfejlesztve valódi kulináris élvezetet kínál számukra. A szolgáltatás a legalább két Michelin csillaggal vagy vele egyenértékű elismeréssel rendelkező séfek konyhaművészeti jártasságaira és alkotásaira épül. A menü a korábban megszokotthoz hasonlóan havonta kétszer frissül. A First Classon eddig exkluzív előételként kínált kaviár most külön fogásként szerepel a nappali és esti járatokon. Előételként a légi kísérők többféle szendvicsfalatot szolgálnak fel egyetlen fogás helyett.

A fedélzeti menüt új formatervezésü, minőségi terítéken szervírozzák, olyan új elemekkel, mint pl. a külön só- és borstartó minden utas számára, kis tálka olívaolaj és elegáns vizeskancsó a friss ivóvíznek.

A Lufthansa a Business Class gasztronómiai koncepcióját is továbbfejlesztette. A felszolgált ételeket, pékárut és italokat frissesség és szélesebb választék jellemzi. A kínálatban új teák, a kávéhoz és a teához friss tej, szélesebb gyümölcslé-választék, valamint búzasör és barna sör is szerepel. A Business Classon továbbá szemet gyönyörködtető új porcelán étkészlet és új evőeszközkészlet teszi teljessé a gasztronómiai élményt. A magasabb minőségű fedélzeti szolgáltatásokat az utasok minden útvonalon tapasztalni fogják. A Business Class utasai komplett étkezésre számíthatnak minden Németországon belüli és európai járaton. A minőség a rövid távú járatokon is kifogástalan lesz: porcelán étkészlet, ruhaszalvéta, kávéscsésze és új borospohár teszi teljessé a jobb minőség, a változatosabb és frissebb fogások kínálta élményt.

A 76 percnél hosszabb utakon az étel mellé desszert (édesség, friss gyümölcs vagy jégkrém) is jár. A fedélzeti fejlesztés részeként a higiénia és a tisztálkodószerek minősége is javul. A hosszú távú járatok első és üzleti osztályú utasai márkás kozmetikai és tisztálkodószerekkel frissíthetik fel magukat repülés közben.


Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje

Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje 

Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről

A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről 

A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos

Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos 

Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!

Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen! 

Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők

Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők 

A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren

Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren 

Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair

Új járatot indít a Ryanair 

2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását

Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását 

A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.
SIA: járatsűrítés Jakarta és Szingapúr között

SIA: járatsűrítés Jakarta és Szingapúr között 

Szorosabb együttműködési megállapodást kötött a Garuda Indonesia és a Singapore Airlines.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.