A poggyász felcímkézése a Wizzair, az Air France-KLM, a Norwegian és az Aegean légitársaságok utasai számára elérhető, mellyel elkerülhetik a repülőtéri sorban állást, a csomagjukat pedig saját maguk adhatják fel a repülőtéren erre kialakított úgynevezett drop off pultoknál. Szintén a Kálvin téren a beszállítókártya is kinyomtatható és lehetőség van bizonyos járatokra becsekkolni is. A Budapest Airport mindent megtesz annak érdekében, hogy a repülőtéri folyamatokat egyszerűsítse és gyorsítsa, ezzel is sokkal komfortosabb repülőtéri élményt biztosítva az utasoknak.
Az egyik ilyen újítása a vállalatnak – megelőzve sok európai repülőteret -, hogy idén nyártól már egy, a repülőtértől távol eső helyen, elsőként a főváros egyik legforgalmasabb pontján, a 100E jelzésű repülőtéri busz megállójához közel is el lehet végezni a check-in folyamatot, továbbá a poggyászcímke nyomtatását. A repülőtér-üzemeltető célja az újítással az volt, hogy a repülőtéri sorban állás minimalizálható legyen, és ezáltal a repülőtér áteresztőképessége növekedjen, a folyamatok felgyorsuljanak.
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér második negyedéve ér el kimagasló pontszámot a nemzetközi utaselégedettségi felmérésen (ASQ), amelyhez a terminálmenedzsment terén eszközölt fejlesztések is nagy mértékben hozzájárultak. A biztonsági ellenőrzésnél az átlagos várakozási idő mindig 15 perc alatt van, köszönhetően többek között annak, hogy a kisebb műszaki eszközöket átvilágítás előtt nem kell kivenni a kézipoggyászból. A repülőtéri check-in folyamat gyorsaságát szintén támogatja az a 24 darab poggyászcímke-nyomtató, amelyeket a 2A és 2B Terminál indulócsarnokában találnak az utasok. A Ryanair járataira májustól már mindkét terminálon be lehet jelentkezni, és a gyors repülőtéri áthaladást a Budapest Airport terminál információs kollégái is folyamatosan segítik.