Túl szexinek találta a CNN Airport Network, az amerikai repülőterek televíziós hálózata a PETA állatvédő szervezet Pamela Andersonnal készített reklámfilmjét, amelyben a színésznő lengén öltözött biztonsági kisasszonyt alakít.
Indoklásként annyit mondott a társaság, hogy azért utasítják el a túl merész kisfilmet, mert azt a repülőtereken gyerekek is láthatnák.
A reklámfilmben a Baywatch című filmsorozat egykori sztárja a biztonsági szolgálat egyik emberét alakítja, aki a reptéri ellenőrzés során minden utast megszabadít bőrből vagy szőrméből készült ruhadarabjaitól, kiegészítőitől. Egyes "bőrpártolók" végül meztelenül lépnek át a biztonsági kapun. A film elsősorban a New York-i divathétre érkező utasokat célozta meg, és csütörtökön kezdték volna vetíteni a metropolisz repterein.
Az állatvédő szervezet szeretné, ha a filmet legalább a fedélzeten megtekinthető szórakoztató programok között bemutatnák. Dan Matthews, a PETA alelnöke bízik abban, hogy az olyan vállalkozó kedvű légitársaságok, mint például a Virgin Airlines, műsorukra tűzik a klipet.
A 42 éves Anderson évek óta a PETA támogatója és reklámarca.