Még keskenyebb ülések a United hosszú távú járatain

A United Airlines háza táján reppentek fel olyan pletykák, miszerint a még több férőhely érdekében tovább csökkentenék üléseik szélességét.

Az egyre több repülőjegy-eladásból származó növekvő profit érdekében eddig az volt a trend, hogy extra sor üléseket préseltek be a gépekbe, így a lábtér fokozatosan csökkent. Most az amerikai United Airlines azt tervezi, hogy hosszú távú, Boeing 777-200-as járataikon az ülések szélességét is csökkentik, hogy soronként még egy ülőhellyel tudják bővíteni a kapacitást. Így a szokásos kilenc helyett tízüléses gépek repülnének, vagyis gépenként száz üléssel lehetne bővíteni a férőhelyet – állítja az Aviation Week magazin. A United egyelőre nem hozta nyilvánosságra szándékát, hanem azt nyilatkozta: „Felmérjük a különböző lehetőségeket, de egyelőre nem tudunk semmit megerősíteni.”

A jelenlegi ülések körülbelül 45,7 centiméteresek, néhány európai és közel-keleti légitársaságnál pedig, amelyek már soronként tíz férőhelyes 777-200-asokkal repülnek, az ülések szélessége alig több mint 43 centiméter. Az American Airlines az egyetlen jelentős amerikai légitársaság, amelyik szintén tízüléses gépeket üzemeltet.

A további keskenyítésnek az utasok nem örülnek, pláne nem az amerikaiak, hiszen az USA-beli felnőtt lakosság több mint egyharmada elhízott, az egészségügyi statisztikák szerint pedig ez a szám a 70-es évek óta folyamatosan nő.

Nemrég arról írtunk, hogy mik azok a dolgok, amik a legjobban idegesítik a légi utasokat - ezt ide kattintva olvashatja el.

Forrás: LA Times


Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?

Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje? 

Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?

Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval? 

A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.
így újítja fel utaskabinjait az Emirates

így újítja fel utaskabinjait az Emirates 

A flotta felújítását teljes egészében a légitársaság saját központjában végzik, ahol a hét minden napján, 0-24 órában több mint 250 fős szakembergárda dolgozik.
Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek

Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek 

Az elektronikus kártya ugyanannyiba kerül majd, mint a korábbi jegy.
Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat

Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat 

Az elkerülő út 3,6 kilométer hosszú, és mostantól az Ágfalvi utat köti össze az M85-ös gyorsforgalmi úttal, közel az osztrák-magyar határhoz.
Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél

Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél 

A Neste-től rendel fenntartható üzemanyagot a légitársaság.
Meghosszabbították a Liszt Ferenc Repülőtér minősítését

Meghosszabbították a Liszt Ferenc Repülőtér minősítését 

A budapesti repülőtér a világ repülőterei között is egyedülálló ezen a téren.
Forgalomkorlátozások a Budavári Palotanegyednél és a Várkert Bazárnál

Forgalomkorlátozások a Budavári Palotanegyednél és a Várkert Bazárnál 

Delegáció miatt ideiglenes korlátozások és lezárások.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.