A járat egészen emberi időpontban közlekedik, nem kell zöld hajnalban a betonon topogni a beszállásra várva, hanem a délután közepén tehetjük meg ugyanezt. Budapestről 1450-kor indul a gép és érkezik 1635-kor Frankfurtba. Vissza 1715-kor száll fel majd száll le Ferihegyen 1845-kor.
A foglalási rendszerben decemberben már nem szerepel a korábban Frankfurtként repült Hahn. Az egykori katonai repülőtér Hahn Frankfurttól meglehetősen távol esik, bejutni a városba akár hosszabb, mint maga a repült idő. Frankfurt/Main ezzel szemben a városközponttól egy kőhajításra fekszik, az S-Bahn-nal 21. századi európai repülőtérhez méltón juthatunk be Frankfurt legközepére.
Az utóbbi időszakban nem ritka, hogy a diszkont légitársaságok megjelennek a központi nagy repülőtereken. Köszönhetően egyebek mellett annak is, hogy a légitársasági hibridizálódás jegyében egyre nagyobb számban jelennek meg az üzleti motivációval utazók a diszkontok fedélzetén. Michael O'Leary-ék már bázist is nyitottak ott.