Olcsóbb szolgáltatások, ingyen kiscsomag a Ryanairnél

November elsejétől számos utasbarát lépést vezet be a Ryanair: olcsóbb lesz például a repülőtéri csomagfeladás díja és a beszállókártya nyomtatása is. 

A Ryanair a következő szolgáltatásokat vezeti be az utasok elégedettségének növelésére 2014 március végéig:

A Recaptcha biztonsági betűolvasó eltávolítása a Ryanair.com oldalról az egyéni foglalások esetén.

November 1-jétől azoknak, akik közvetlenül a Ryanair.com oldalon foglalnak jegyet (nem utazási irodával vagy online oldalösszehasonlítókkal), további 24 óra türelmi idő áll rendelkezésükre, hogy kijavítsák a foglaláskor vétett kisebb hibákat (helyesírás, név, útvonal).

November 1-jétől úgynevezett “csendes járat”-okat üzemeltet majd a légitársaság, a reggel 8 előtti, illetve este 9 utáni járatokon. Ezeken a járatokon csak a szükséges biztonsági tájékoztató lesz hallható. A világítás is le lesz oltva ezeken a járatokon, az álmosabb utasok örömére.

December 1-től az utasok felvihetnek egy második, kisebb csomagot a fedélzetre (kis női táska vagy kis méretű reptéri Duty Free zacskó), melynek mérete nem nagyobb, mint 35 x 20 x 20 cm, és melybe belefér egy üveg bor vagy hasonló méretű tárgy.

December 1-től a beszállókártya reptéren történő nyomtatása 23800 helyett csak 5100 forintba kerül majd azoknak, akiknél az on-line utasfelvétel már megtörtént.

Azon utasok, akik nem csekkoltak be on-line, továbbra is 23800 euróért tehetik ezt meg a reptéren.

Január 5-től a repülőtéri csomagfeladás díja 20400 Ft helyett csak 10200 Ft lesz majd a csomagfeladás pultnál, a beszállókapunál pedig 20400 Ft helyett 17000 Ft, éppen mint az Easyjet légitársaságnál.

A Ryanair vezérigazgatója, Michael O'Leary így kommentálta az utasbarát lépések bevezetését: “Nagy várakozással nézünk ezen nagyléptékű változtatások elé. Mivel a tervünk az éves utas létszám 80 millióról 110 millióra növelése az elkövetkezendő 5 évben, figyelmesen hallgatjuk vevőinket, és válaszolunk nekik. Alacsony árak és pontos érkezések továbbra is utasaink elvárásai a Ryanair járatokon, ráadásul a könnyebb weboldal elérhetőség, 24 órás türelmi idő, második kisebb csomag, csökkentett reptéri dijak es csendes járatok szolgálják majd utasaink kényelmét.”

A Ryanair ügyfélszolgálati vezetője, Caroline Green hozzátette: “Amennyiben vevőink további észrevételeit, javaslatait meg szeretnék velünk osztani, ezt a ryanair.com “Tell MOL” ügyfélszolgálati szolgáltatással tehetik meg.”


SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről

SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről 

A Csoport bevétele 527 millió dollárral (+2,8%) nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és így 19 540 millió dolláros rekordot ért el.
Új kompjárat Málta és Szicília között

Új kompjárat Málta és Szicília között  

Az út körülbelül két órát vesz igénybe.
Erősen indult a balatoni hajóforgalom a szezonnyitó óta

Erősen indult a balatoni hajóforgalom a szezonnyitó óta 

A tavaszi szünet sikerét követően a májusi hosszú hétvége is minden várakozást felülmúlt a balatoni hajózásban.
Már készül a balatoni főszezonra a MÁV

Már készül a balatoni főszezonra a MÁV 

Pályafelújításokkal készül a balatoni főszezonra a MÁV, ezért erre a hétre időzítették a vágányzárat Székesfehérvár és Lepsény között.
Belépési korlátozások a madridi repülőtéren

Belépési korlátozások a madridi repülőtéren 

A közleményben nem tértek ki arra, hogy a korlátozást pontosan mikortól vezetik be.
Leáll a máltai légitársaság

Leáll a máltai légitársaság 

A leállás magyarországi járatpárokat is érint.
A KLM újraindítja izraeli járatait

A KLM újraindítja izraeli járatait 

A légitársaság szerint a körülmények kellően javultak a szolgáltatások újraindításához.
IATA : új szempontok a biztonságosabb földi kiszolgálás érdekében

IATA : új szempontok a biztonságosabb földi kiszolgálás érdekében 

A hangsúly három fő területen van: a biztonság javítása, a globális szabványok bevezetése és a fenntarthatóság előmozdítása.
Wizz Air: ugrásszerűen megnőtt a Skandináv térségbe utazók száma

Wizz Air: ugrásszerűen megnőtt a Skandináv térségbe utazók száma 

Egyre többen választják nyaralásuk célpontjának a hűvösebb Skandináv térséget.
Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka

Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka 

A vonatozás virágkorát éli, és egy friss kutatás szerint az európai utazók közül a következőkben még többen veszik majd igénybe ezt a szolgáltatási formát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.