Olcsóbb szolgáltatások, ingyen kiscsomag a Ryanairnél

November elsejétől számos utasbarát lépést vezet be a Ryanair: olcsóbb lesz például a repülőtéri csomagfeladás díja és a beszállókártya nyomtatása is. 

A Ryanair a következő szolgáltatásokat vezeti be az utasok elégedettségének növelésére 2014 március végéig:

A Recaptcha biztonsági betűolvasó eltávolítása a Ryanair.com oldalról az egyéni foglalások esetén.

November 1-jétől azoknak, akik közvetlenül a Ryanair.com oldalon foglalnak jegyet (nem utazási irodával vagy online oldalösszehasonlítókkal), további 24 óra türelmi idő áll rendelkezésükre, hogy kijavítsák a foglaláskor vétett kisebb hibákat (helyesírás, név, útvonal).

November 1-jétől úgynevezett “csendes járat”-okat üzemeltet majd a légitársaság, a reggel 8 előtti, illetve este 9 utáni járatokon. Ezeken a járatokon csak a szükséges biztonsági tájékoztató lesz hallható. A világítás is le lesz oltva ezeken a járatokon, az álmosabb utasok örömére.

December 1-től az utasok felvihetnek egy második, kisebb csomagot a fedélzetre (kis női táska vagy kis méretű reptéri Duty Free zacskó), melynek mérete nem nagyobb, mint 35 x 20 x 20 cm, és melybe belefér egy üveg bor vagy hasonló méretű tárgy.

December 1-től a beszállókártya reptéren történő nyomtatása 23800 helyett csak 5100 forintba kerül majd azoknak, akiknél az on-line utasfelvétel már megtörtént.

Azon utasok, akik nem csekkoltak be on-line, továbbra is 23800 euróért tehetik ezt meg a reptéren.

Január 5-től a repülőtéri csomagfeladás díja 20400 Ft helyett csak 10200 Ft lesz majd a csomagfeladás pultnál, a beszállókapunál pedig 20400 Ft helyett 17000 Ft, éppen mint az Easyjet légitársaságnál.

A Ryanair vezérigazgatója, Michael O'Leary így kommentálta az utasbarát lépések bevezetését: “Nagy várakozással nézünk ezen nagyléptékű változtatások elé. Mivel a tervünk az éves utas létszám 80 millióról 110 millióra növelése az elkövetkezendő 5 évben, figyelmesen hallgatjuk vevőinket, és válaszolunk nekik. Alacsony árak és pontos érkezések továbbra is utasaink elvárásai a Ryanair járatokon, ráadásul a könnyebb weboldal elérhetőség, 24 órás türelmi idő, második kisebb csomag, csökkentett reptéri dijak es csendes járatok szolgálják majd utasaink kényelmét.”

A Ryanair ügyfélszolgálati vezetője, Caroline Green hozzátette: “Amennyiben vevőink további észrevételeit, javaslatait meg szeretnék velünk osztani, ezt a ryanair.com “Tell MOL” ügyfélszolgálati szolgáltatással tehetik meg.”


Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét 

A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.
Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket 

A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.
Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól 

A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.
Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein  

Még vizsgálják a katasztrófa okait.
Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek

Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek  

Tizenegy balatoni állomáson a peronokat szektorokra osztják az utasok segítése érdekében.
Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak

Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak 

A Wizz Air ismét elnyerte a World Finance Sustainability Awards 2025-ös „Legfenntarthatóbb diszkont légitársaság” címét.
A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról

A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról 

A légitársasággal szemben azt követően indítottak vizsgálatot, hogy a hétfői Dubaj-Budapest járat törlése miatt több tucat magyar utas maradt ellátás nélkül a Közel-Keleten.
Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten

Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten 

Az Európai Unió törvényhozói kedden szavaztak arról a javaslatról, amely betiltaná a légitársaságok számára, hogy díjat számítsanak fel az utasok kis kézipoggyászáért.
Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon

Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon 

A MÁV-csoport közleménye alapján.
A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet

A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet 

Budapest Főváros Kormányhivatala vizsgálatot indított a légitársasággal szemben, jelentették be kedden.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.