A két barcelonai légitársaság fúziója július közepéig zárul le, ennek megfelelően a Clickair honlapja, járatainak kódja és repülőgépeinek felfestése a Vueling nevét, kódját és arculatát kapja majd. A gépeket szeptemberben kezdik el átfesteni és november végén a munka befejeztével teljesen megszűnik a Clickair márka.
A spanyol nemzeti légifuvarozó, az Iberia 45 százalékos részesedéssel bír majd az így létrejött, új Vuelingben, amely 35 A320-as Airbust üzemeltet majd 46 repülőtérről 92 útvonalon. A fúzió eredményeként 26 százalékos részesedéssel a Vueling lesz a legnagyobb légitársaság jelenlegi bázisrepülőterén, a barcelonai El Prat légikikötőben.
A Clickair heti négy járatot üzemeltet Budapest és Barcelona között, ezért hamarosan a magyar utasok is szembesülnek a változásokkal, mivel a Vueling nem tervezi a Clickair járathálózatának átalakítását. Míg a Clickair utasok az Iberia törzsutas programjához csatlakozhattak, a Vueling saját, Punto névre keresztelt hűségprogrammal is rendelkezik.