Összesen nyolcat rendelt a lengyel LOT a Boeing csodamasinájából. 2012. november 21-én vehették át az első gépet, mellyel a hosszú távú útvonalak repülése előtt európai turnéra indultak, hogy egy kis hírveréssel nagyobb töltöttséget generáljanak messzi kontinensekre induló gépeiken.
A gép átvételekor még nem hagyta jóvá az EU a lengyel kormánynak azt a megmentési tervét, melynek értelmében 100 millió eurós apanázs fejében a LOT teljesen átszervezi a vállalatot és egy ideig nem indít újabb hosszú távú járatokat.
Így viszont a meglévő négy - New York, Chicago, Toronto és Peking - útvonalra aligha lesz szüksége a lengyeleknek a 8 gépre. Jelenleg 5 787-es üzemel a flottában. Nemrég szó volt arról is, hogy az utolsó két gép rendelését a LOT a mostanában debütáló, hosszabb törzsű Dreamlinerre, a 787-9-re módosítja. Erről már letettek, illetve a márciusban érkező 6. darabot már nem a LOT színeiben állítják forgalomba.
Szakmai portálok szerint az egyik bérlő a Turkish Airlines lehet, míg egy másik gépet a Finnair repülne. A törökök személyzettel együtt, wet-lease formában bérelnék a gépet, mely Turkish színekben húzná a kondenzcsíkot a világ egén. Ugyanakkor légitársasági értesüléseink szerint a Turkish nem tervezi hosszú távú flottáját színesíteni, főképp nem egy új típus egyetlen gépével, még wet-leas formájában sem.