A plusz 6 székhez, vagyis egy teljes sorhoz szükséges helyet a repülőgép hátsó, kihasználatlan részéből nyerték, így nem csökkent az utasok által megszokott lábtér. A légitársaságnál egyébként már 3 éve zajlik az ülések cseréje, így minden új A320-as gépet is kényelmesebb Recaro ülésekkel szerelnek majd fel. Az easyJet a következő két évben valamennyi A320-as gépét átalakítja belülről.
Az új repülőgépen megtalálható újdonságok:
• Mozgáskorlátozottak számára kialakított mosdó
• Az első sorban (1ABC) elkülöníthető tér az utasok számára
• Új ülészsebek
• Új, az ülések támlájára helyezett tálca, melyen az utasok ezentúl tabletjeiket is elhelyezhetik
• Új, az utastér padlózatát teljességében lefedő szőnyeg
• Modern dizájnnal ellátott konyharész, ahol a nagyobb tűzhelyekben egyidejűleg több étel előkészíthető
Az újfajta kialakításnak köszönhetően a légitársaság csökkentheti az egy ülőhelyre eső költségeket, és közelebb juthat ahhoz a célkitűzéséhez, miszerint 2020-ra 8%-kal csökkentse az egy utaskilométerre számított szén-dioxid-kibocsátást.
Forrás: Turizmus Online