Az időszakban a súlypontot jelentő közúti és vasúti áruszállítás esetében egyaránt folytatódott a belföldi teljesítmények visszaesése, miközben a nemzetközi szállítás gyarapodott. A Magyarországon első alkalommal forgalomba helyezett személygépkocsik száma négyévi visszaesést követően jelentősen bővült, de a járművek közel fele használt volt, derül ki a tájékoztatóból.
Ami a személyszállítást illeti, a helyközi utasforgalom nem változott lényegesen a tavalyi első háromnegyed évhez képest, míg az utaskilométerben mért teljesítmény 2%-kal nőtt.
A belföldi távolsági személyszállítás terén – a szállított utasok számát tekintve – az autóbuszforgalom súlya a meghatározó: 78%. A nemzetközi szállításban 56%-os részesedésével a légi közlekedésé a vezető szerep, a vasút 27-os, az autóbusz 17%-os hányadot képvisel. A nemzetközi vasúti személyszállításban az utasok több mint 50%-a beutazó volt.
A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 71 országgal lebonyolított utasforgalma 6,8
millió fő, ami 9%-kal volt több, mint a 2010 első háromnegyed évi. Ezt az utasforgalmat összesen 83,9 ezer, az előző évinél 5%-kal több járattal realizálta. A legnagyobb forgalmat lebonyolító légitársaságok a MALÉV, a Wizz Air, a Lufthansa, az EasyJet, a KLM, a Swiss és a Travel Service. Nem menetrend szerinti forgalmat 66 ország irányában bonyolított le a repülőtér.
A legnagyobb súlyú országok a menetrend szerinti forgalomban Németország, az Egyesült Királyság és Olaszország, míg a nem menetrend szerinti forgalomban Törökország, Egyiptom, Görögország és Spanyolország voltak.
A helyi személyszállítás utasszáma és az utaskilométerben mért teljesítménye is 1%-kal nőtt 2010 első háromnegyed évéhez képest. A legmagasabb – az utasszámot tekintve 55%-os, az utaskilométert figyelembe véve 58%-os – részaránya az autóbusz-közlekedésnek volt. Az autóbuszon utazók 48%-a Budapesten közlekedett.