Vajon ki tudna ellenállni egy bájos mosolyú lánynak – különösen, ha meccsnézésre invitál? A Budapest Airport 2. Terminálján focimezbe öltözött hostessekkel találhatja szembe magát minden utas a futball világbajnokság ideje alatt, akik a nemzeti válogatottak meccseire osztogatnak meghívót, vagy éppen egy pohárka limonádét, éttermi kóstolót kínálnak az utasoknak. A Budapest Airport ugyanis a focivébé idejére egy sor helyen tévékészülékeket helyezett el, hogy a focirajongók le ne maradjanak egy-egy fontos meccsről.
A Budapest Airport központi, SkyCourt termináljának épületében, illetve a hozzá kapcsolódó szárnyakban nem kevesebb, mint 9 helyszínen, 15 óriástévén nézhetik a focivébé meccseit. A SkyCourt éttermi szintjén, a galérián egy 140 cm-es átmérőjű képernyő hívogatja a focirajongókat, a környező éttermek pedig különféle akciókkal csábítják az utasokat. A különféle nemzeti válogatottak (olasz, spanyol, német, görög stb.) mezébe öltöztetett hostessek pedig egyfelől kedvezményes kuponokat osztogatnak az utasoknak, másfelől az éttermi fogyasztást igazoló blokkért cserébe mini focilabdával ajándékozzák meg őket. Az utasoknak azonban fontos, hogy időben, jóval a járat indulása előtt kiérjenek a repülőtérre, és így legyen elég idő a meccsnézésre, mert egyetlen repülőgép sem várhatja meg, még a vébédöntő alatt sem, a meccs végét jelző sípszót vagy a tizenegyeseket sem.
„A Budapest Airport azért vezette be ezt az extra szolgáltatást, hogy utasaink a lehető legkényelmesebb körülmények között követhessék a világbajnokság fejleményeit, egészen a beszállást jelző utolsó hívásig.” – mondta Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. Hozzáfűzte: „A mostani egyébként az első lépés egy új márka, a bud:sport brand bevezetésében, amellyel a sport és nemzetközi sportesemények fontosságát szeretnénk megvilágítani mind az utasok, mind pedig a repülőtéren dolgozó személyzet számára. Repülőtéri partnereinkkel együtt jól tudjuk, hogy mekkora figyelem övezi a brazíliai focivébét szerte a világon, ezért szerettük volna ezt a különleges élményt megosztani az utasainkkal is.”
Forrás: Turizmus Online