A napilap szerint ha valaki figyelmesen végigolvassa a társaság éves jelentéséhez mellékelt könyvvizsgálói jelentést, abból is hasonló következtetésekre juthat. A dokumentum szerint például tavaly év végén a Malév konszolidált vesztesége 26,8 milliárd forint, negatív tőkéje pedig 51,3 milliárd forint volt - írta a Népszabadság. Hozzátették: a cég szinte kezelhetetlenül el van adósodva, s a képen csak az javít valamicskét, hogy az államosítás során 25,2 milliárddal emelték a légitársaság tőkéjét, így a negatív tőke ma már „csupán” 26 milliárd forint körül van. A Népszabadság szerint ebben a helyzetben csodálkozni sem lehet azon, hogy a könyvvizsgáló rögzíti: a működés finanszírozásához a tulajdonos pénzügyi támogatása szükséges. Csak a nyár végéig mintegy hatmilliárd forintra lesz szüksége a vállalatnak ahhoz, hogy a hitelezői követeléseket a „kezelhető” mederben tudja tartani – nem számítva azt a kétmilliárd forintot, amit már kapott a tulajdonostól az elmúlt hetekben. A Deloitte jelentése szerint „a társaság jövőbeni működése jelentősen függ a finanszírozási források rendelkezésre állásától, így jelentős bizonytalanság áll fenn abban, hogy a társaság képes lesze a működését tovább finanszírozni” - idézte a lap.
Ötvenmilliárdos költséget jelent a Malév
A nemzeti légitársaság rendbetétele három év alatt legalább ötvenmilliárd forintba kerül majd - írta keddi számában a Népszabadság pontosan meg nem nevezett szakértőkre hivatkozva.

Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán
A listára valamennyi Suriname-ban és Tanzániában engedélyezett légi fuvarozó felkerült.

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút
A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között
A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours
Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.