Imádják a magyar vásárlók a Designer Outlet Parndorf-ot, egyre többen járnak át az osztrák határon, hogy inkább ott vásároljanak ruhákat és kiegészítőket maguknak.
Az igényt felismerve a parndorfiak úgy döntöttek, hogy
szeptember végétől minden pénteken, közvetlen buszjáratot indítanak Budapest belvárosából az osztrák bevásárlóközpontba. A szolgáltatás szeptember 20-án indul, egy 20 fős busz indul reggel 9:00-kor a budapesti Báthory utcából (1054. Budapest, Báthory u. 19.). Az utasoknak 5 órájuk lesz vásárlásra, és a járat délután 16:30-kor indul vissza Budapestre. A szolgáltatás díja 29 euro.
A 160 designer márkának otthont adó outlet koncepciója az élménnyel egybekötött vásárlás biztosítása megfizethető áron, azaz az eredeti árnál akár 70 százalékkal kedvezőbben.
Olyan szolgáltatásokat is nyújtanak, amik nem viszik el a fókuszt a vásárlásról, de élményszerűbbé teszik az ott eltöltött időt, a gyermekmegőrzőtől a különböző árkategóriájú éttermektől a food truck-udvarig minden van.
Mint a budapesti tájékoztatón Mario Schwann elmondta,
a rekordévnek számító 2019-es évhez képest tavaly 10 százalékos növekedést könyvelhettek el. Különösen sikeresek voltak 2023-ban a vendéglátás (+46 százalék) és a szépségápolás (+27 százalék) terén.Szépen teljesítettek a sport (+26 százalék), gyermekruházat (+24 százalék) és cipődivat (+13 százalék) eladási számai is.
Az idei első negyedévben pedig az előző évhez képest 10 százalékos bevétel-növekedést regisztráltak, és abban reménykednek, mondták, hogy a lendület az év hátralévő részére is kitarthat.
6,8 millió vendéggel meghaladta a látogatók eddigi rekordját a járvány előtti évben, 2019-ben (6,3 millió), ami 9 százalékos növekedést jelentett - az előző évhez képest a központ 21 százalékos növekedést regisztrált. 2024-re új látogatócsúcsot várnak az egyre növekvő nemzetközi turizmus visszatérésével – különösen a látogatókban gazdag országokból, mint Dél-Korea, Közel-Kelet, Kína és Délkelet-Ázsia – valamint új piacok, például az USA, India és Törökország felfedezésével a Földközi-tenger térségében.
Egyre több a magyar vevő
Ma már minden hatodik vásárló Magyarországról érkezik, a tavalyihoz képest 12 százalékos a növekedés.
Elhangzott még az is, hogy az elmúlt üzleti évben jelentősen megújították és bővítették kínálatukat:
20 új márkabolt, átalakított üzletek és pop-up boltok nyitottak meg, összesen 3.700 m²-en. A sportmárkák mellett olyan nemzetközi dizájner márkák megjelenése, mint a Red Bull World és az Alpha Tauri, a prémium márka McQueen szeptember végétől erősíti a márkaportfóliót. A Tommy Hilfiger Kids is csatlakozott a központ már amúgy is széles gyermekportfóliójához, és augusztus elején a berlini kortárs márka, a WRSTBHVR is megnyitotta üzletét.