Az egy ülőhelyre jutó teljes árbevétel 3,9 %-kal, változatlan árfolyamon számolva pedig 8%-kal, 53,87 GBP-re nőtt. Az eredményeket többek között a „europe by easyJet” kampány, a bevételek hatékony kezelése, valamint a hálózatban történt fejlesztések is segítették.
Az ülőhelyszám 5,0%-kal, 15,5 millióra nőtt, az utaslétszám 6,2 %-kal, 13,7 millióra emelkedett, a kihasználtság pedig 1 százalékponttal 88,6%-ra nőtt.
Az egy ülőhelyre jutó költségek az üzemanyagköltség nélkül 0,5%-kal, változatlan árfolyamon számolva 2,9%-kal csökkentek, melynek hátterében az alacsonyabb, külső tényezőből fakadó extra költségek állnak, többek között a jó időjárásnak köszönhetően.
A következő félévre vonatkozó előzetes foglalások a kapacitások 80%-át lefedik, a légitársaság az első félévi adózás előtti veszteségét ezért várhatóan 50 millió és 75 millió GBP között tudja tartani, a tavalyi év első felében mért 112 millió GBP-s veszteséghez képest.