A vállalat alapfeladata mellett megfogalmazta, hogy az új magyar védjegy, a Sólyom magyarországi bevezetése a fogyasztói piac más szektoraiban is a fontos célkitűzésük, így a jövőben találkozhatunk a piros-fehér-zöld madárral védjegyezett lekvárokkal, étolajjal, liszttel, ásványvizekkel éppúgy, mint a kultúra és a sport területén is.
Új, prémium és magyar
A mára 16 céget összefogó Sólyom Holding ügyvezetője, Lucsik János elmondta, a Sólyom attól magyar, hogy magyar mikro-, kis- és középvállalkozások által előállított, minőségi magyar termékekhez adja a nevét, magyar beszállítókkal köt szerződést, ezzel magyar munkahelyeket teremt, és idehaza adózik. A cégcsoport 2500 munkavállalót szeretne ily módon foglalkoztatni 2017 végére. A potenciális beszállítók jelentkezését a világviszonylatban is egyedülállónak számító modell alapján, egy úgynevezett Minősített Beszállatói Adatbázis létrehozásával, több kategória megnevezésével hirdette meg és bővíti folyamatosan a cég. A legtöbb kategóriában tehát biztosan sikeresen rúghat labdába egy 50-100 fős magyar cég, hamarosan a magasépítő-iparban jeleskedő partner is bemutatásra kerül majd, de megtudtuk azt is, hogy az alkatrész beszállítás területén már van nemzetközi megállapodás is.
Sólyom a polcokon is
Kenyeres Sándor, a ma már 1 milliárdos forgalmat bonyolító SalesOne Kft. ügyvezetője, a tájékoztatón kiemelte, a Sólyommal történt stratégiai együttműködés lényege a márkák egymást erősítő lehetőségének kihasználása mellett, küldetést is jelent: magas minőségű és megfizethető árfekvésű napraforgó olaj, liszt, ásványvíz és lekvár forgalmazása a nagy bevásárlóközpontokban. Természetesen a választék hamarosan bővül, így Sólyom logós energiaitalt is fogyaszthatunk a közeljövőben. A cél tehát az, amit a Naturalle termékcsoporton való megjelenés kapcsán a szlogen bővülése is jelez: „Európa szívéből az Ön otthonába”, tehát ott lenni minden háztartásban az alapvető, tartós élelmiszerek címkéin is. A prémim kategóriás focicsapatok más termékcsoportokkal történő házasságával szemben, itt az ár nem szökik majd a csillagos égbe, sőt! A Naturalle termékeken gyártót nem, származási hely megnevezést találunk. A minőségért a SalesOne vállal garanciát, saját laboratóriumukban folyamatosan ellenőrizve azt.
Szárnybontogatás
A SalesOne Kft.-ben üzletrészt vásároló Sólyom holding tehát elkezdte szárnyait bontogatni az élet más területein, hiszen 3—4 hasonló megállapodás is hamarosan bejelentésre kerül a nagyon közeli jövőben. A tervek szerint, kéthetes ciklusokban informálják majd a közvéleményt az ilyen típusú összekapcsolódásokról, mert mostantól egy intenzív gazdasági program megvalósítása a cél. Az olimpiára készülő élsportolók mellett, a tömeg- és szabadidősport is részesül valamilyen konstrukcióban a Sólyom támogatásából, éppúgy, mint jó néhány kulturális esemény.