Prémium brand lenne a Sólyom

A budapesti Műjégpálya dísztermében hétfő délelőtt, ezúttal nem maga a légitársaság, hanem azt kiszolgáló, annak zavartalan és üzemszerű működését biztosító holding, a Sólyom Befektetési és Vagyonkezelési Holding Kft. mutatkozott be a nyilvánosság előtt. 

A vállalat alapfeladata mellett megfogalmazta, hogy az új magyar védjegy, a Sólyom magyarországi bevezetése a fogyasztói piac más szektoraiban is a fontos célkitűzésük, így a jövőben találkozhatunk a piros-fehér-zöld madárral védjegyezett lekvárokkal, étolajjal, liszttel, ásványvizekkel éppúgy, mint a kultúra és a sport területén is. 

Új, prémium és magyar

A mára 16 céget összefogó Sólyom Holding ügyvezetője, Lucsik János elmondta, a Sólyom attól magyar, hogy magyar mikro-, kis- és középvállalkozások által előállított, minőségi magyar termékekhez adja a nevét, magyar beszállítókkal köt szerződést, ezzel magyar munkahelyeket teremt, és idehaza adózik. A cégcsoport 2500 munkavállalót szeretne ily módon foglalkoztatni 2017 végére. A potenciális beszállítók jelentkezését a világviszonylatban is egyedülállónak számító modell alapján, egy úgynevezett Minősített Beszállatói Adatbázis létrehozásával, több kategória megnevezésével hirdette meg és bővíti folyamatosan a cég. A legtöbb kategóriában tehát biztosan sikeresen rúghat labdába egy 50-100 fős magyar cég, hamarosan a magasépítő-iparban jeleskedő partner is bemutatásra kerül majd, de megtudtuk azt is, hogy az alkatrész beszállítás területén már van nemzetközi megállapodás is.

Sólyom a polcokon is

Kenyeres Sándor, a ma már 1 milliárdos forgalmat bonyolító SalesOne Kft. ügyvezetője, a tájékoztatón kiemelte, a Sólyommal történt stratégiai együttműködés lényege a márkák egymást erősítő lehetőségének kihasználása mellett, küldetést is jelent: magas minőségű és megfizethető árfekvésű napraforgó olaj, liszt, ásványvíz és lekvár forgalmazása a nagy bevásárlóközpontokban. Természetesen a választék hamarosan bővül, így Sólyom logós energiaitalt is fogyaszthatunk a közeljövőben. A cél tehát az, amit a Naturalle termékcsoporton való megjelenés kapcsán a szlogen bővülése is jelez: „Európa szívéből az Ön otthonába”, tehát ott lenni minden háztartásban az alapvető, tartós élelmiszerek címkéin is. A prémim kategóriás focicsapatok más termékcsoportokkal történő házasságával szemben, itt az ár nem szökik majd a csillagos égbe, sőt! A Naturalle termékeken gyártót nem, származási hely megnevezést találunk. A minőségért a SalesOne vállal garanciát, saját laboratóriumukban folyamatosan ellenőrizve azt.

Szárnybontogatás

A SalesOne Kft.-ben üzletrészt vásároló Sólyom holding tehát elkezdte szárnyait bontogatni az élet más területein, hiszen 3—4 hasonló megállapodás is hamarosan bejelentésre kerül a nagyon közeli jövőben. A tervek szerint, kéthetes ciklusokban informálják majd a közvéleményt az ilyen típusú összekapcsolódásokról, mert mostantól egy intenzív gazdasági program megvalósítása a cél. Az olimpiára készülő élsportolók mellett, a tömeg- és szabadidősport is részesül valamilyen konstrukcióban a Sólyom támogatásából, éppúgy, mint jó néhány kulturális esemény.


Koncert és foci élmények egy légitársasági platformon

Koncert és foci élmények egy légitársasági platformon 

Az új szolgáltatás több, mint tízmillió belépőjegyet kínál utasai számára, több mint háromszáz városába.
Ez a légitársaság a szektor legvonzóbb munkáltatója

Ez a légitársaság a szektor legvonzóbb munkáltatója 

A Randstad Employer Brand díjakat a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatása alapján osztják ki.
Low cost járatindulás: Isztambult köti össze Budapesttel

Low cost járatindulás: Isztambult köti össze Budapesttel 

Az AVIAREPS Magyarország, az idén 30 éves AVIAREPS cégcsoport magyar leányvállalata jelentette be a járatindítást.
Dubaj a világ legnagyobb repülőterét tervezi

Dubaj a világ legnagyobb repülőterét tervezi 

Dubajban vasárnap bejelentették az emírség azon tervét, hogy az Al Maktoum nemzetközi repülőteret a világ legnagyobb repülőterévé fejlesztik.
A 111 éves hajómatuzsálem visszatér a BAHART flottájába

A 111 éves hajómatuzsálem visszatér a BAHART flottájába 

A Jókaival a nagyközönség május elsejétől Balatonfüreden találkozhat, ahol sétahajóként üzemel  a teljes hajózási szezonban.
Lazulós döntés a holland légitársaságnál

Lazulós döntés a holland légitársaságnál 

Tornacipőt hordhat májustól a KLM teljes hajózó személyzete.
Új éjszakai járat indul Sopronból Varsóba

Új éjszakai járat indul Sopronból Varsóba 

A FlixBus új közép-európai járatával bővíti a Magyarországról elérhető úti célok kínálatát. A naponta közlekedő közvetlen járat kényelmes és megfizethető lehetőséget kínál Sopron lakosainak, hogy felfedezzék Varsó gazdag kulturális életét.
Ritkítják a balatoni buszjáratokat május 1-jétől

Ritkítják a balatoni buszjáratokat május 1-jétől 

Olyan lépést tett a Volánbusz, mintha náluk senkit nem érdekelné, hogy a főszezon közeledtével tömegközlekedési eszközzel is el lehessen érni hazánk nyári legfőbb turisztikai célpontját a főváros felől.
Hamarosan indul Közép-Európa legnagyobb motoros túrája

Hamarosan indul Közép-Európa legnagyobb motoros túrája 

A résztvevő több száz motoros összesen 831 km tesz meg idén, hogy ezúttal Békés megye kulturális és turisztikai értékeit felfedezze.
Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala

Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala 

Magyarország keleti részébe vezet az idei év kedvenc kerékpáros útvonala.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?