Prémium brand lenne a Sólyom

A budapesti Műjégpálya dísztermében hétfő délelőtt, ezúttal nem maga a légitársaság, hanem azt kiszolgáló, annak zavartalan és üzemszerű működését biztosító holding, a Sólyom Befektetési és Vagyonkezelési Holding Kft. mutatkozott be a nyilvánosság előtt. 

A vállalat alapfeladata mellett megfogalmazta, hogy az új magyar védjegy, a Sólyom magyarországi bevezetése a fogyasztói piac más szektoraiban is a fontos célkitűzésük, így a jövőben találkozhatunk a piros-fehér-zöld madárral védjegyezett lekvárokkal, étolajjal, liszttel, ásványvizekkel éppúgy, mint a kultúra és a sport területén is. 

Új, prémium és magyar

A mára 16 céget összefogó Sólyom Holding ügyvezetője, Lucsik János elmondta, a Sólyom attól magyar, hogy magyar mikro-, kis- és középvállalkozások által előállított, minőségi magyar termékekhez adja a nevét, magyar beszállítókkal köt szerződést, ezzel magyar munkahelyeket teremt, és idehaza adózik. A cégcsoport 2500 munkavállalót szeretne ily módon foglalkoztatni 2017 végére. A potenciális beszállítók jelentkezését a világviszonylatban is egyedülállónak számító modell alapján, egy úgynevezett Minősített Beszállatói Adatbázis létrehozásával, több kategória megnevezésével hirdette meg és bővíti folyamatosan a cég. A legtöbb kategóriában tehát biztosan sikeresen rúghat labdába egy 50-100 fős magyar cég, hamarosan a magasépítő-iparban jeleskedő partner is bemutatásra kerül majd, de megtudtuk azt is, hogy az alkatrész beszállítás területén már van nemzetközi megállapodás is.

Sólyom a polcokon is

Kenyeres Sándor, a ma már 1 milliárdos forgalmat bonyolító SalesOne Kft. ügyvezetője, a tájékoztatón kiemelte, a Sólyommal történt stratégiai együttműködés lényege a márkák egymást erősítő lehetőségének kihasználása mellett, küldetést is jelent: magas minőségű és megfizethető árfekvésű napraforgó olaj, liszt, ásványvíz és lekvár forgalmazása a nagy bevásárlóközpontokban. Természetesen a választék hamarosan bővül, így Sólyom logós energiaitalt is fogyaszthatunk a közeljövőben. A cél tehát az, amit a Naturalle termékcsoporton való megjelenés kapcsán a szlogen bővülése is jelez: „Európa szívéből az Ön otthonába”, tehát ott lenni minden háztartásban az alapvető, tartós élelmiszerek címkéin is. A prémim kategóriás focicsapatok más termékcsoportokkal történő házasságával szemben, itt az ár nem szökik majd a csillagos égbe, sőt! A Naturalle termékeken gyártót nem, származási hely megnevezést találunk. A minőségért a SalesOne vállal garanciát, saját laboratóriumukban folyamatosan ellenőrizve azt.

Szárnybontogatás

A SalesOne Kft.-ben üzletrészt vásároló Sólyom holding tehát elkezdte szárnyait bontogatni az élet más területein, hiszen 3—4 hasonló megállapodás is hamarosan bejelentésre kerül a nagyon közeli jövőben. A tervek szerint, kéthetes ciklusokban informálják majd a közvéleményt az ilyen típusú összekapcsolódásokról, mert mostantól egy intenzív gazdasági program megvalósítása a cél. Az olimpiára készülő élsportolók mellett, a tömeg- és szabadidősport is részesül valamilyen konstrukcióban a Sólyom támogatásából, éppúgy, mint jó néhány kulturális esemény.


Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat

Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat 

Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére

Egyenruhák az elit csapat részére 

Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe

A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe 

A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak

Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak 

A tíz legviharosabb útvonal közül nyolc ugyanabban az országban kezdődik vagy végződik.
Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép?

Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép? 

A Wizz Air utasai körében végzett legfrissebb felmérésének eredményei szerint a válaszadók 71 százaléka úgy véli, hogy a fenntartható repülőgép-üzemanyag (SAF) hozzájárulhat a légiközlekedés karbonlábnyomának csökkentéséhez.
Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba

Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba 

A Scoot fapados légitársaság bejelentette, hogy új járatot indít Bécsből Szingapúrba ez év június 3-tól.
Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók

Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók 

A tájékoztatás szerint a 2024-es év Magyarország történetének legnagyobb légiforgalmát hozta, összesen 1 millió 144 ezer repülőgép érintette a hazai légteret, ami havi bontásban átlagosan több mint 95 ezer.
Bajban a Boeing?

Bajban a Boeing? 

Nagyjából harmadával kevesebb repülőgépet adott át a vevőinek tavaly.
Járatnyitás Isztambulból Bengáziba

Járatnyitás Isztambulból Bengáziba 

A török légitársaság 2025. január 14-től ismét elindította járatait Líbia felé, isztambuli indulással.
Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv  járatpár

Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv járatpár 

A Wizz Air 2025. január 15-től kezdődően ismét elindította a Budapest és Tel-Aviv közötti közvetlen járatait.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.