Prémium brand lenne a Sólyom

A budapesti Műjégpálya dísztermében hétfő délelőtt, ezúttal nem maga a légitársaság, hanem azt kiszolgáló, annak zavartalan és üzemszerű működését biztosító holding, a Sólyom Befektetési és Vagyonkezelési Holding Kft. mutatkozott be a nyilvánosság előtt. 

A vállalat alapfeladata mellett megfogalmazta, hogy az új magyar védjegy, a Sólyom magyarországi bevezetése a fogyasztói piac más szektoraiban is a fontos célkitűzésük, így a jövőben találkozhatunk a piros-fehér-zöld madárral védjegyezett lekvárokkal, étolajjal, liszttel, ásványvizekkel éppúgy, mint a kultúra és a sport területén is. 

Új, prémium és magyar

A mára 16 céget összefogó Sólyom Holding ügyvezetője, Lucsik János elmondta, a Sólyom attól magyar, hogy magyar mikro-, kis- és középvállalkozások által előállított, minőségi magyar termékekhez adja a nevét, magyar beszállítókkal köt szerződést, ezzel magyar munkahelyeket teremt, és idehaza adózik. A cégcsoport 2500 munkavállalót szeretne ily módon foglalkoztatni 2017 végére. A potenciális beszállítók jelentkezését a világviszonylatban is egyedülállónak számító modell alapján, egy úgynevezett Minősített Beszállatói Adatbázis létrehozásával, több kategória megnevezésével hirdette meg és bővíti folyamatosan a cég. A legtöbb kategóriában tehát biztosan sikeresen rúghat labdába egy 50-100 fős magyar cég, hamarosan a magasépítő-iparban jeleskedő partner is bemutatásra kerül majd, de megtudtuk azt is, hogy az alkatrész beszállítás területén már van nemzetközi megállapodás is.

Sólyom a polcokon is

Kenyeres Sándor, a ma már 1 milliárdos forgalmat bonyolító SalesOne Kft. ügyvezetője, a tájékoztatón kiemelte, a Sólyommal történt stratégiai együttműködés lényege a márkák egymást erősítő lehetőségének kihasználása mellett, küldetést is jelent: magas minőségű és megfizethető árfekvésű napraforgó olaj, liszt, ásványvíz és lekvár forgalmazása a nagy bevásárlóközpontokban. Természetesen a választék hamarosan bővül, így Sólyom logós energiaitalt is fogyaszthatunk a közeljövőben. A cél tehát az, amit a Naturalle termékcsoporton való megjelenés kapcsán a szlogen bővülése is jelez: „Európa szívéből az Ön otthonába”, tehát ott lenni minden háztartásban az alapvető, tartós élelmiszerek címkéin is. A prémim kategóriás focicsapatok más termékcsoportokkal történő házasságával szemben, itt az ár nem szökik majd a csillagos égbe, sőt! A Naturalle termékeken gyártót nem, származási hely megnevezést találunk. A minőségért a SalesOne vállal garanciát, saját laboratóriumukban folyamatosan ellenőrizve azt.

Szárnybontogatás

A SalesOne Kft.-ben üzletrészt vásároló Sólyom holding tehát elkezdte szárnyait bontogatni az élet más területein, hiszen 3—4 hasonló megállapodás is hamarosan bejelentésre kerül a nagyon közeli jövőben. A tervek szerint, kéthetes ciklusokban informálják majd a közvéleményt az ilyen típusú összekapcsolódásokról, mert mostantól egy intenzív gazdasági program megvalósítása a cél. Az olimpiára készülő élsportolók mellett, a tömeg- és szabadidősport is részesül valamilyen konstrukcióban a Sólyom támogatásából, éppúgy, mint jó néhány kulturális esemény.


Épülhet a repülőtéri gyorsvasút

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút 

A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.
Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között 

A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.
Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.