Rangos díj a KLM-nek az utasélményért

A holland királyi légitársaság és regionális leányvállalata, a KLM Cityhopper ismét lenyerte az utaselégedettséget vizsgáló APEX szervezet World Class minősítését, amellyel a biztonságért, utasélményért és fenntarthatóságért tett lépéseket ismerték el. Az Air France először szerzett öt csillagot a felmérésen - tájékoztatta lapunkat a KLM.

A KLM 2021-ben vehette át először az APEX legmagasabb fokú minősítését, idén pedig újra elnyerte ezt az elismerést, amelyet a világ minden táján elvégzett elégedettségi felmérések alapján osztanak ki. Elsősorban az utasélményt, a biztonságot, fenntarthatóságot és az ügyfelek kiszolgálásának fontosabb aspektusait vizsgálják. World Class díjat csak azok a légicégek kaphatnak, amelyek korábban az APEX 5-csillagos minősítését is megszerezték.

A zsűri szerint a KLM mindegyik területen kiemelkedően teljesített, összegzésükben azt írták: „A földi utaskezelés során, az üzleti várókban és a tesztrepülések során is mély benyomást tett a társaság ránk. A KLM alkalmazottai őszinték, barátságosak és segítőkészek voltak minden utassal szemben és úgy tapasztaltuk, hogy ez a hozzáállás a KLM filozófiájának szerves részét képezi.

Az APEX a legnagyobb utaselégedettségi felméréseket készítő, nemzetközi szervezet, amely a légiközlekedésre fókuszál. Ebben az évben nyolc légitársaság kapta meg a World Class besorolást: a KLM mellett a Japan Airlines, a Qatar Airways, az Emirates, a Xiamen Airlines, a Singapore Airlines, a Saudia és a Turkish Airlines vehette át az elismerést.



Az Air France-KLM Csoport másik légitársasága, az Air France ebben az évben vehette át 5-csillagos minősítését, emellett a szervezet az egészségvédelmi intézkedések miatt Gyémánt Díjat adott át a párizsi légitársaságnak.

Boet Kreiken, a KLM utasélményért felelős alelnöke azt hangsúlyozta, hogy az elmúlt időszakban a schipholi repülőtéren nagyon sok kihívással kellett szembenézniük, emellett a versenytársak is folyamatosan fejlődnek, ezért is rendkívül megtisztelő ez az elismerés. "Folyamatosan és nagyon keményen dolgozunk azért, hogy az ügyfeleinket biztonságosan és pontosan eljuttassuk a célállomásukra. Ugyanilyen fontos számunkra a fenntarthatóság, amelynek részeként új, hatékonyabb repülőgépeket, valamint egyre több fenntartható forrásból származó kerozint vásárolunk és csökkentjük a fedélzetre vitt eszközök tömegét is. Az, hogy az utasok és a szakértők ilyen magas pontszámot adtak minden KLM dolgozónak hatalmas elismerés és motivációt nyújt ahhoz, hogy folytassunk munkánkat".


Külföldre indul? Ne megszokásból vezessen!

Külföldre indul? Ne megszokásból vezessen! 

Tudnivalók, ha autóval indul útnak, és szeretné elkerülni a kellemetlen meglepetéseket.
Sűrítik a reptéri buszjáratokat a nyári csúcsidőszakban

Sűrítik a reptéri buszjáratokat a nyári csúcsidőszakban 

Sűrűbben járnak a repülőtéri BKK-járatok júliusban és augusztusban.
Emirates: nyári-téli újdonságok

Emirates: nyári-téli újdonságok 

A légitársaság újabb útvonalakon vezeti be a Prémium Turistaosztályt, és tovább bővíti menetrendjét a téli időszakra.
airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség

airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség 

A lett nemzeti légitársaság előzetes adatokat tett közzé a 2025 első féléves időszaki eredményeiről.
Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest

Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest 

A diszkont légitársaság vezére ezt a minap jelentette be.
Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása

Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása 

Mostantól elegendő a gyermek diákigazolványának másolatát bemutatni – akár nyomtatott, akár digitális formában – a díjmentes jegyváltáshoz és az életkor igazolásához.
Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét 

A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.
Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket 

A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.
Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól 

A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.
Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein  

Még vizsgálják a katasztrófa okait.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.