A francia és a spanyol sztrájkok miatt a hónapban valamelyest több panasz érkezett a légitársasághoz, mint a tavalyi azonos hónapban és a járatok pontossága is romlott, jelentősen javult azonban az elvesztett poggyászok aránya.
Az idei áprilisban a járatok 89%-a, azaz 47 000 járat érkezett pontosan, a tavalyi áprilisban ez az arány 92% volt. 1000 utas közül átlagosan 0,70 tett panaszt valamire a légitársaságnál, ami meghaladja a tavalyi azonos időszaki 0,45-öt, erre az adatra hatással voltak a francia és spanyol légiirányítók múlt havi sztrájkjai. Idén áprilisban 1000 utasra átlagosan 0,39 elveszett csomag miatti reklamáció jutott, ami a tavalyi 0,47-es arányhoz képest jelentős javulás. Ami nem változott, hogy a légitársaság a múlt hónapban is 7 napon belül megválaszolta az utasok felmerült panaszainak 99%-át.