Mint írják, a csoport nettó nyeresége 103 millió dollárral (+3,9%) javult, elérve a 2778 millió dollárt, köszönhetően az Air India-Vistara 2024 novemberében lezárult egyesülését követő 1098 millió dolláros számviteli nyereségnek.
Fotó: Depositphotos
2025. március 31-én üzemeltetett flottájuk 205 repülőgépből állt, amelyek átlagéletkora hét év és nyolc hónap volt. 145 utasszállító repülőgépet és 7 teherszállító repülőgépet üzemeltetnek, míg a Scoot 53 utasszállító repülőgéppel rendelkezik.
2025 áprilisában a Csoport egy Airbus A321neo és egy Boeing 787-8 repülőgéppel bővítette flottáját.
A 2025-ös északi nyári üzemeltetési szezonban (2025. március 30. és 2025. október 25. között) növelik járataikat Brisbane, Colombo, Jakarta, Johannesburg, London (Gatwick), Manila és Seattle felé. A Scoot 2025 áprilisában indította el járatait Iloilo Citybe, és 2025 júniusában kezdi meg működését Bécsbe.
Hozzáteszik, a szingapúri légitársaság továbbra is elkötelezett amellett, hogy stratégiai partnerségeket építsen ki. Az All Nippon Airways (ANA) és a SIA 2025 szeptemberétől bevételmegosztáson alapuló járatokat indít Japán és Szingapúr között.
A prémium pozíció megerősítése érdekében 2024 novemberében 1,1 milliárd dolláros beruházást jelentettek be, amelynek keretében megújítják kabinjaikat Airbus A350-900LH/ULR gépein.
2025 áprilisában bejelentették a SilverKris és KrisFlyer Gold várótermeinek 45 millió dolláros átalakítását a szingapúri Changi repülőtér 2-es terminálján. A felújított várók 50 szzalékkal nagyobb teret és ülőhely-kapacitást, korszerűsített létesítményeket, valamint szélesebb étel-, és italválasztékot kínálnak az utasoknak.
A Csoport továbbra is befektet digitális fejlesztésekbe, beleértve a generatív mesterséges intelligenciát (GenAI), ami előnyt biztosít számára a versenyképes légiközlekedési környezetben. A SIA és a Salesforce együttműködik a mesterséges intelligencia (MI) alapú ügyfélszolgálati alkalmazások kidolgozásában. Ezenkívül az OpenAI-val együttműködve fejlett GenAI-megoldásokat fejleszt és valósít meg a légitársaság ügyfélélményének és működési hatékonyságának javítása érdekében.
A SIA és a Tata Sons (Tata) 2024. november 12-én sikeresen lezárta az Air India-Vistara egyesülést. Így most a szingapúriak 25,1 százalékos részesedéssel rendelkezik a kibővült Air Indiában, lehetővé téve számára, hogy közvetlenül részt vegyen a gyorsan bővülő indiai légiközlekedési piacon.