A Saatchi & Saatchi két kampányával is bejutott a Golden Drum reklámverseny média kategóriájának döntőjébe. Az egyik díjesélyes munka a Procter&Gamble Magyarország megrendelésére, a Head&Shoulders sampon téli, hajhullás elleni variánsához készült. A nevezett pályamű egy ATL-kampányt kiegészítő, speciális köztéri hirdetés volt, amelyhez az ügynökség ötlete alapján az Erzsébet téren álló fát alakítottak át reklámfelületté.
A másik kampány az Evangélikus Egyház számára készült, központi üzenete pedig az evangélikus szeretetotthonok, ezáltal pedig az idősek támogatása volt, és „Fogadjon örökbe egy nagypapát vagy nagymamát!” – fősorral futott.
A Kirowski a T-Mobile számára készített Youzzik alkotásával került shortlistre. A minisite saját feltöltött fotóinkhoz rendel hangulatban passzoló csengőhangot.
A Laboratory Ideas pedig a Burger Kingnek készített Ernő-kampánnyal jutott a döntőbe.
Ezzel a négy újabb shortlistes munkával összesen már öt magyar döntőbe jutott alkotásról tudunk: múlt héten a Próbakő jelentette be, hogy a Viasat History-nak készített pr-kampányuk jutott a legjobbak közé a Golden Drumon. A fesztivál egyelőre nem hozta nyilvánosságra a teljes rövidlistákat.
Van magyar kötődésű döntős a nagyverseny mellett zajló Off Drum szekció plakátpályázaton is: a DDB Budapest két munkatársa, Guilherme Somensato és Giovanni Pintaude Eye című munkájával került shortlistre a Portorozs környéki madármegfigyelő helyek népszerűsítéséről szóló versenyen. A nyertesnek itt nem dobverő, hanem pénzdíj jár.