A két újonnan megnyitott cső építésének összköltsége eléri a 787,5 millió kunát, míg a két alagút mindösszesen négy csöve megépítésének összértéke mint egy 2,3 milliárd kuna.
A Mala Kapela a Zágráb-Split autópályaszakasz leghosszabb alagútja, melynek jobb oldali csöve 5.780 méter baloldali pedig 5.821 méter hosszú. A Sveti Rok bal oldali csöve 5.679 méter, jobboldali pedig 5.670 m éter hosszú. Mindkét alagút az úgynevezett Új Osztrák Módszerrel (NATM – lőttbetonos technológia) épült, a maximálisan megengedett sebesség mindkét alagútban 100 km/h.
Az A1-es autópálya különösképpen a nyári szezonban bonyolít nagy forgalmat, nyaranta mint egy 28.000 jármű halad át rajta. A várakozások szerint az idei nyári szezonban a Mala Kapela alagúton mint gy 29.000, a Sv. Rok alagúton keresztül pedig 30.000 jármű fog áthaladni.