A Terra megszokott előnyei (előfoglalási kedvezmény, Terra kedvezmény, ingyen gyermek, napi érkezés, stb.) természetesen idén is megtalálhatók a katalógusban. A magyar piac igényeire szabott utazási prospektus több mint 300 szálláshelyet tartalmaz, és idén új színvilágban került a piacra; az elmúlt években megszokott kék színt a jövőben csak a téli katalógushoz használják, a nyári katalógus frissebb és melegebb színt kapott.
A német nyelvű 227 új objektumból 5 vadonatúj szálláshely került be a magyar katalógusba is, emellett 6 új horvát All Inclusive szállodával is bővült a kínálat.
A partnerek és az utasok kívánságára újra visszakerültek a magyar katalógusba a nem nevesített magánszállások; ezek az ún. „Joker” szállások lényegesen kedvezőbb árúak, mint a nevesített üdülőtelepek vagy önálló apartmanházak. Az elmúlt nyári szezonban a német nyelvű katalógusokból több mint 250 foglalása volt a magyar Terrának, ami azt bizonyítja, hogy hazánkban igény van ezekre a kedvező árú szálláshelyekre is.
A Terra magyarországi csapatának kreativitását mutatja az is, hogy az elmúlt évek alatt már a második új, csak hazánkban használatos logót mutattják be, ez a „Magyar kedvenc”, amivel a magyar utasok körében sokat foglalt szálláshelyeket jelölték.
Az este során kötetlen és szórakoztató formában emlékeztek a jubileumi, 15 éves magyar piaci jelenlétre is, kezdve az 1996-os alapítói üzleti tervvel, folytatva az 1997-es első magyar nyelvű katalógussal, és néhány jó hangulatú képpel a múltból. Az elmúlt 15 évben összességében több mint 450.000 utast utaztatott a Terra és a válság előtti csúcsidőkben elérték a kb. 5,6 millió eurós árbevételt. Ugyan az elmúlt nyári szezonban kb. 32.000 fővel az elmúlt évek átlaga alatt maradtak, Csákány Csaba magyarországi igazgató szerint mégis van ok az optimizmusra. A telet egész biztosan pozitívan zárják, és a nyári előfoglalások alapján is bizakodóan tekintenek az egész üzleti évre.